Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Tomtiedomtiedom ;D ;D ;D ;D

Ik wist niet dat jullie zoooo nieuwsgierig waren!

Nou, het kan altijd nog veranderen he want een 3de hond is nog lang niet aan de orde en je weet maar nooit hoe de hazen in de toekomst lopen.
Door Lizzy
20240922_080702.jpg
20240922_080702.jpg (2.7 MiB) 592 keer bekeken
Niet een van deze twee hoor ;D . Maar een zoon van de rechter. Over een paar jaar. Als de hazen deze kant op lopen.
Door frodo quin
Lizzy schreef: wo 25 sep 2024, 07:16 Tomtiedomtiedom ;D ;D ;D ;D

Ik wist niet dat jullie zoooo nieuwsgierig waren!

Nou, het kan altijd nog veranderen he want een 3de hond is nog lang niet aan de orde en je weet maar nooit hoe de hazen in de toekomst lopen.
Oh een ruwharige jack russel? Leuk!
Door Lizzy
Yup. Ik had het zelf nooit verwacht. Ik heb het altijd k*t hondjes gevonden. En ik zei dan ook tegen Stephanie (de fokker van Biscuit, mijn vriendin en de fokker van het rechterhondje - op de foto rechts) "ik vind het he-le-maal niks, ik vind het Terroristen, blafkaken en gewoon, niet leuk". En dan zei ze "wait till you meet mine". Zaterdag vroeg in de middag afgesproken met Stephanie, de hele middag en avond met de hondjes geweest, 's nachts hebben ze bij me in bed gelegen, de volgende dag heb ik de hele dag op ze gepast en ohhw, wat zijn ze leukkkkk!
Door Kaela
Lizzy schreef: wo 25 sep 2024, 07:18 20240922_080702.jpg

Niet een van deze twee hoor ;D . Maar een zoon van de rechter. Over een paar jaar. Als de hazen deze kant op lopen.
Oooooh die snoetjes!
Door Ina
Lizzy schreef: wo 25 sep 2024, 08:10 Yup. Ik had het zelf nooit verwacht. Ik heb het altijd k*t hondjes gevonden. En ik zei dan ook tegen Stephanie (de fokker van Biscuit, mijn vriendin en de fokker van het rechterhondje - op de foto rechts) "ik vind het he-le-maal niks, ik vind het Terroristen, blafkaken en gewoon, niet leuk". En dan zei ze "wait till you meet mine". Zaterdag vroeg in de middag afgesproken met Stephanie, de hele middag en avond met de hondjes geweest, 's nachts hebben ze bij me in bed gelegen, de volgende dag heb ik de hele dag op ze gepast en ohhw, wat zijn ze leukkkkk!
Neeeeee.... een terror-Jack :biggrin2:
Ze hebben duidelijk hun best gedaan hun 'terrorkant' voor je verborgen te houden....die hebben je dus zomaar om hun poezelige pootjes gewonden ;D

Maar het zijn ook wel plaatjes ook hoor ...en een heerlijk vooruitzicht dat er ooit (als de hazen het willen) zo'n prachtig ruw-toetje bij jullie de boel mag komen verblijden :groupwave2:
Door frodo quin
Lizzy schreef: wo 25 sep 2024, 08:10 Yup. Ik had het zelf nooit verwacht. Ik heb het altijd k*t hondjes gevonden. En ik zei dan ook tegen Stephanie (de fokker van Biscuit, mijn vriendin en de fokker van het rechterhondje - op de foto rechts) "ik vind het he-le-maal niks, ik vind het Terroristen, blafkaken en gewoon, niet leuk". En dan zei ze "wait till you meet mine". Zaterdag vroeg in de middag afgesproken met Stephanie, de hele middag en avond met de hondjes geweest, 's nachts hebben ze bij me in bed gelegen, de volgende dag heb ik de hele dag op ze gepast en ohhw, wat zijn ze leukkkkk!
Vaak zijn dat idd geen fijne hondjes, maar dat komt omdat hun mensen denken dat ze geen beweging nodig hebben en opvoeding ook niet. De hondjes die ik ken die wel gewoon opgevoed zijn en mogen bewegen zijn vaak wel toffe beestjes.
Geldt eigenlijk voor veel kleintjes.
Door Lizzy
Ik denk dat kleine hondjes niet altijd goed opgevoed worden. Maar hier wordt dat ook wel een dingetje want Leo is echt nul consequent. Dus ik vrees dat ik de opvoeding moet doen.... En ik denk dat er ook wel verschil zit in wie ze fokt. Met alle respect maar in Zoetermeer heb ik nog nooit een goed gefokte JRT gezien..... (niet qua uiterlijk, niet qua innerlijk). En tegenwoordig heet alles JRT he. Ook zwarte hondjes met bruin (brand).

Deze twee hebben inderdaad hun Terror kant niet laten zien ;D ;D ;D . Maar serieus, Stephanie was keurmeester voor onze Clubmatch (dalmatische hond) en Henri en Dipsy zaten in een rennetje onder de keurmeesterstent. De hele dag liepen en rende daar Dalmatiërs voorbij. Ze hebben niet 1 keer geblaft. Niet 1 keer. Ik weet niet eens of ze kunnen blaffen. Dus of ze zijn heeeeel goed opgevoed of ze hebben niet zoveel Terror als dat ik gewend ben :biggrin2: .
Door Lizzy
Wat ik ook heel grappig vond: op de hotelkamer was een trap naar de begane grond (het waren appartementjes). 's Avonds slapen ze normaal maar nu waren ze zich een beetje aan het vervelend. Gingen ze zelf de bal van de trap gooien en deze met z'n tweetjes weer ophalen en weer naar beneden gooien! Ik heb zoiets nog nooit gezien. Slimme diertjes. Maar zonder ons dus "lastig te vallen" met gedram dat ze wilde spelen. Ze gingen zichzelf gewoon vermaken (en wij zaten lekker aan de wijn hahaha).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door