Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: ↑wo 25 sep 2024, 08:10 Yup. Ik had het zelf nooit verwacht. Ik heb het altijd k*t hondjes gevonden. En ik zei dan ook tegen Stephanie (de fokker van Biscuit, mijn vriendin en de fokker van het rechterhondje - op de foto rechts) "ik vind het he-le-maal niks, ik vind het Terroristen, blafkaken en gewoon, niet leuk". En dan zei ze "wait till you meet mine". Zaterdag vroeg in de middag afgesproken met Stephanie, de hele middag en avond met de hondjes geweest, 's nachts hebben ze bij me in bed gelegen, de volgende dag heb ik de hele dag op ze gepast en ohhw, wat zijn ze leukkkkk!Neeeeee.... een terror-Jack
Lizzy schreef: ↑wo 25 sep 2024, 08:10 Yup. Ik had het zelf nooit verwacht. Ik heb het altijd k*t hondjes gevonden. En ik zei dan ook tegen Stephanie (de fokker van Biscuit, mijn vriendin en de fokker van het rechterhondje - op de foto rechts) "ik vind het he-le-maal niks, ik vind het Terroristen, blafkaken en gewoon, niet leuk". En dan zei ze "wait till you meet mine". Zaterdag vroeg in de middag afgesproken met Stephanie, de hele middag en avond met de hondjes geweest, 's nachts hebben ze bij me in bed gelegen, de volgende dag heb ik de hele dag op ze gepast en ohhw, wat zijn ze leukkkkk!Vaak zijn dat idd geen fijne hondjes, maar dat komt omdat hun mensen denken dat ze geen beweging nodig hebben en opvoeding ook niet. De hondjes die ik ken die wel gewoon opgevoed zijn en mogen bewegen zijn vaak wel toffe beestjes.