Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Kim_S schreef: wo 18 mar 2020, 09:25 Ik heb een kopje thee voor mijn neus, en een sinaasappel. #stevigontbijt :biggrin2:
Als het maar een beetje smaakt met vitamientjes he!
Eet smakelijk
Door Fenixjuh
Hoe is het nu met je longen Kim?
Samen kopje thee, die sinaasappel mag je zelf houden ;)

Ik ben nu even aan het bijkomen, gister kwam mijn collega even buurten, vond het vervelend dat ze op vakantie was tijdens deze periode... Mij maakt het niet uit, maar ik ben wel heeeeel blij dat ze weer in Nederland is gekomen :D
Door Kim_S
Ik blaf nog steeds harder dan Atz :cool:
Verder gaat het wel redelijk. Wel erg vermoeiend dat hoesten.

Mijn collega’s en manager zijn allemaal zo lief, vragen steeds of ze werk over kunnen nemen (ik probeer door te werken, anders verveel ik me te pletter), en hoe het gaat. Zo blij dat ik daar werk :)
Door Ina
Koffie nummer 3 staat klaar :) .... hondjes zijn gewandeld en het was opvallend druk met wandelende honden
Je kan merken dat baasjes thuis moeten blijven en dus maar later gaan wandelen als normaal

Ik wandel altijd laat....die 2 van mij zijn uitslapers, dus ik begin altijd thuis om een uurtje of 7 met werken en begin pas of om 10 uur of 's middags op kantoor
Maar ja, als je als baasje opeens niet om half 8 op je werk hoeft te zijn, kan je net zo goed later gaan wandelen .... en dan ben ik opeens blij met mijn 'kom niet in mijn zone' hond
Iedereen houdt opeens vrijwillig afstand en houdt zelfs zijn hond bij zich :biggrin2:

Nu eerst even ontbijtje en koffie en ondertussen maar weer even druk voor de baas zijn

Succes en sterkte voor de zieken onder ons en voor iedereen die nu niet de mogelijkheid heeft om voor thuiswerken te kiezen
Door Kim_S
Nog steeds niet...
Had straks de dokter maar weer gebeld, en ze zeiden dat ik vanuit de GGD (de Duitse variant) gebeld word voor een test. Wachten dus nog maar...
Ik ben nog ziek genoeg, dus er is nog genoeg tijd om iets te detecteren denk ik dan maar :P
Door constance.blokzijl
Ik kom ook ff buurten!
Met een halve liter water heb net braaf 5,5 kilometer hard gelopen dus zit nog wat na te puffen.
Heb er tijd voor want ik moet deze week thuis blijven... we mogen niet met ons 2 bij de receptie zijn, dus mijn collega werkt deze week en ik volgende week.
Raar hoor om zo thuis te zijn...

@kim beterschap! Ben benieuwd wanneer ze contact met je opnemen en wat eruit komt
Door Lizzy
Mag ik een koffietje en me even afreageren?

Ik word zooo moe van mijn moeder.... Ik houd zielsveel van dat mens. Maar ze is nu echt een pain in the ass. Ze is 80 jaar en verder gezond. En ze wil zelf boodschappen blijven doen. En ik wil dat niet. Ik wil boodschappen voor haar doen, eens per week. En die bij haar langs brengen. Ga ik niet naar binnen daar, zet gewoon de boodschappen voor de deur. Maar vanmorgen had ik echt voor de 20ste keer discussie met haar. Ze wil zelf ::) . Ik snap wel dat ze graag onafhankelijk is enzo. Maar nu GVD even niet >:(. Hoe zouden jullie zoiets nou aanpakken?
Door Charlie Angel
Lizzy schreef: wo 18 mar 2020, 12:53 Mag ik een koffietje en me even afreageren?

Ik word zooo moe van mijn moeder.... Ik houd zielsveel van dat mens. Maar ze is nu echt een pain in the ass. Ze is 80 jaar en verder gezond. En ze wil zelf boodschappen blijven doen. En ik wil dat niet. Ik wil boodschappen voor haar doen, eens per week. En die bij haar langs brengen. Ga ik niet naar binnen daar, zet gewoon de boodschappen voor de deur. Maar vanmorgen had ik echt voor de 20ste keer discussie met haar. Ze wil zelf ::) . Ik snap wel dat ze graag onafhankelijk is enzo. Maar nu GVD even niet >:(. Hoe zouden jullie zoiets nou aanpakken?
Ja, hoe moeilijk ook, ik zou ook de boodschappen voor haar doen. Maar ik snap hoe moeilijk dit ook voor haar is.
Maar het is het beste voor haar, ook al ziet ze dat zelf niet zo in. Dus ik snap heel goed dat je er gek van wordt, maar ik zou toch voet bij stuk houden.

Het is ook erg zwaar, ouderen vallen zo heel snel in een isolement en zijn zo hun dagelijkse loopje en ritme kwijt.
Door Kaio
Lizzy schreef: wo 18 mar 2020, 12:53 Mag ik een koffietje en me even afreageren?

Geen idee hoe koppig je moeder is. Maar wellicht dat een persoonlijk gesprek in de buitenlucht/tuin meer zoden aan de dijk zet.
Kijk je kunt dan beter een keer persoonlijk contact hebben dan willekeurig in die overladen hysterisch gevulde supermarkten.
En wellicht is het voor haar iets van kom ik nog eens buiten de deur ? :-\
Laatst gewijzigd door Kaio op wo 18 mar 2020, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door