Kim_S schreef: ↑di 17 mar 2020, 22:26 Ik moet juist blijven hoesten om te zorgen dat mijn longen niet “vast” gaan zittenO ja! In dat geval: proost!![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: ↑wo 18 mar 2020, 12:53 Mag ik een koffietje en me even afreageren?Ja, hoe moeilijk ook, ik zou ook de boodschappen voor haar doen. Maar ik snap hoe moeilijk dit ook voor haar is.
Ik word zooo moe van mijn moeder.... Ik houd zielsveel van dat mens. Maar ze is nu echt een pain in the ass. Ze is 80 jaar en verder gezond. En ze wil zelf boodschappen blijven doen. En ik wil dat niet. Ik wil boodschappen voor haar doen, eens per week. En die bij haar langs brengen. Ga ik niet naar binnen daar, zet gewoon de boodschappen voor de deur. Maar vanmorgen had ik echt voor de 20ste keer discussie met haar. Ze wil zelf. Ik snap wel dat ze graag onafhankelijk is enzo. Maar nu GVD even niet
. Hoe zouden jullie zoiets nou aanpakken?
Lizzy schreef: ↑wo 18 mar 2020, 12:53 Mag ik een koffietje en me even afreageren?Geen idee hoe koppig je moeder is. Maar wellicht dat een persoonlijk gesprek in de buitenlucht/tuin meer zoden aan de dijk zet.
Ik word zooo moe van mijn moeder.... Ik houd zielsveel van dat mens. Maar ze is nu echt een pain in the ass. Ze is 80 jaar en verder gezond. En ze wil zelf boodschappen blijven doen. En ik wil dat niet. Ik wil boodschappen voor haar doen, eens per week. En die bij haar langs brengen. Ga ik niet naar binnen daar, zet gewoon de boodschappen voor de deur. Maar vanmorgen had ik echt voor de 20ste keer discussie met haar. Ze wil zelf. Ik snap wel dat ze graag onafhankelijk is enzo. Maar nu GVD even niet
. Hoe zouden jullie zoiets nou aanpakken?