Bedankt voor de

Vandaag eerst werken, als mijn baas niet belt dan ben ik weer vroeg thuis. Kruidenboter maken voor de wandeling/picnic en veel tijd met Mayla spenderen, dat is er gisteren niet van gekomen door die darmgrappen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Ik zit met een hand in een bakkie soda. Hoektand van Kat ging mijn vinger in toen ze de bal net even snel wilde terugpakken en ik 'm net op wilde pakken.Lekker soppen. En fanatiek ook, gewoon vasthouden ook al zit het vrouwtje vast aan je tand. Ik zou ff tetanus, antibiotica, tekenspray, vlooiendruppels en inentingen gaan halen. Je weet nooiten nog vasthouden ook...de trut
Hope schreef: Net voor de schrik- en obstakeltraining die ik ga geven vier parasols opgehaald in Roermond.Zijn perfect voor mijn baby-paard
Bleken het baby-parasols te zijn voor op de kinderwagen![]()
![]()
Ach, ik heb ze gewoon meegenomen. Wie weet komen ze van pas en anders zijn ze perfect voor de konijnen komende zomer. Hoef ik niet meer steeds lakens over de ren heen te gooien voor wat schaduw.
Nu dus op zoek naar échte parasols![]()
Kim_S schreef: Zijn perfect voor mijn baby-paardNou... Dinky past er nét mijn zijn hoofd onder...![]()
Hope schreef: Nou... Dinky past er nét mijn zijn hoofd onder...Schrikken doet ze heus wel hoor
-Annemarie- schreef: Ik nog niet. Maar ná morgen wel!Dat weten ze dan mooi op tijd zeg
En mijn contract, wat liep tot 1 september, is verlengd tot 1 januari. Joepie!![]()
-Annemarie- schreef: En mijn contract, wat liep tot 1 september, is verlengd tot 1 januari. Joepie!Fijn! gefeliciteerd![]()