Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
Goed geslapen, in elk geval de meeste uren van de nacht, ben nu rillerig, maar niet van koorts. Mayla heeft in de bench geplast  :thumbdown:  maar buiten gepoept :thumbup:

Bedankt voor de  :bigarmhug:, die gaan er altijd in  :-*

Vandaag eerst werken, als mijn baas niet belt dan ben ik weer vroeg thuis. Kruidenboter maken voor de wandeling/picnic en veel tijd met Mayla spenderen, dat is er gisteren niet van gekomen door die darmgrappen :-X
Door Els&Flow
Ik moet eigenlijk weer eens naar de kapper voor wat noodzakelijk onderhoud maar heb zo ontzettend geen zin. Dan nog maar even haar in een staart en volgende week herkansing. De kapper nam ook niet op om afspraak te maken.
Door Kaela
Ik ben aan de slag in de schuur en tuin. De schuur is weer netjes en (voor een schuur dan) schoon. Heel veel troep eruit gehaald, dat ligt al in de auto en ga ik zo naar de stort brengen. Ramen zijn gezeemd. Nu ga ik verder in de tuin, want het is de hoogste tijd dat mijn plantjes onder net komen te staan. Het gaat zo mooi nu en met het warmere weer komen de insecten. Dus na de lunch verder met project tuin!
Door Angelique
Ik zit met een hand in een bakkie soda. Hoektand van Kat ging mijn vinger in toen ze de bal net even snel wilde terugpakken en ik 'm net op wilde pakken.  :-X en nog vasthouden ook...de trut
Angelique schreef: Ik zit met een hand in een bakkie soda. Hoektand van Kat ging mijn vinger in toen ze de bal net even snel wilde terugpakken en ik 'm net op wilde pakken.  :-X en nog vasthouden ook...de trut
Lekker soppen. En fanatiek ook, gewoon vasthouden ook al zit het vrouwtje vast aan je tand. Ik zou ff tetanus, antibiotica, tekenspray, vlooiendruppels en inentingen gaan halen. Je weet nooit ::)

Oh, en vergeet de rabies niet, je woont tenslotte vlakbij Doitsland.
Door Hope
Net voor de schrik- en obstakeltraining die ik ga geven vier parasols opgehaald in Roermond.
Bleken het baby-parasols te zijn voor op de kinderwagen  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ach, ik heb ze gewoon meegenomen. Wie weet komen ze van pas en anders zijn ze perfect voor de konijnen komende zomer. Hoef ik niet meer steeds lakens over de ren heen te gooien voor wat schaduw.
Nu dus op zoek naar échte parasols  ;D
Door Kim_S
Hope schreef: Net voor de schrik- en obstakeltraining die ik ga geven vier parasols opgehaald in Roermond.
Bleken het baby-parasols te zijn voor op de kinderwagen  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ach, ik heb ze gewoon meegenomen. Wie weet komen ze van pas en anders zijn ze perfect voor de konijnen komende zomer. Hoef ik niet meer steeds lakens over de ren heen te gooien voor wat schaduw.
Nu dus op zoek naar échte parasols  ;D
Zijn perfect voor mijn baby-paard  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door