Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

erg kl*te dat huisartsen tegewoordig zo laks zijn en hun functie als poortwachter wel erg strikt lijken uit te voeren

Kan er helaas uit eigen ervaring en nabije omgeving over mee praten dat de huisarts je afhoudt en dat je later alsnog met spoed of naar HAP moet of opname in  ZH
Het enige wat "werkt" is op je strepen gaan staan en je niet weg laten sturen  :-\
Of zelf naar SEH gaan
Triest,  zo lopen de kosten volgens mij meer op in de gezondheidszorg dan wanneer er gelijk adequaat wordt gehandeld

Hope, veel sterkte en beterschap  :-*
:'( :'( :'( :'( :'(

Net terug. Het is één grote ontstoken massa. Fijn.
Het is niet heel netjes gehecht volgens de arts. Er zit vuil in de wonden wat ik er zelf met spoelen niet uit krijg. De hechtingen zitten strak en het is opgezwollen. Hij durft ze er niet uit te halen, is bang dat de boel dan open klapt.
De wonden zijn nu schoongespoeld. Oftewel, ze nemen een spuit met een of andere ranzige vloeistof, duwen die tussen de pijnlijke hechtingen de diepte in en spuiten hem dan leeg. Mijn hemel, en ik dacht dat ik alles al wel gehad had.
Daarna is er een ontsmettende en wond helende zalf ingespoten op dezelfde manier.

En als het hier nou bij bleef. Nee, natuurlijk niet. Ik ben tenslotte beland in een wet van Murphy behandeling. Morgen word het hele feest herhaald en bekeken of het de dag daarna ook weer moet.
Er zit verder niks anders op dan nogmaals een kuur antibiotica te nemen. Ik zal mijn darmflora maar vast gaan uitzwaaien.
Gatver wat ontzettend balen!!!  :censored2: :boo: :cry2:

Denk hoewel het heel pijnlijk klinkt, dit in elk geval wel een goede behandeling is.. Buiten de antibiotica en spoelen zijn er weinig opties, wonden in de mond worden al omgeven door bacteriën dus van binnenuit laten genezen is dan heel moeilijk.....

Toch wel fijn dat je nu strenger onder controle staat / morgen terug moet komen.. Beterschap!!
Logisch dat je er zo'n last van hebt wanneer het helemaal ontstoken is  :-X
Behandeling klinkt verre van fijn maar liever dat ze nu gelijk doorpakken, des te eerder zal je van de ontsteking af zijn ;)

Sterkte met het vaarwel zeggen van de darmflora (kan een probiotica het misschien beetje verlichten?) en hopelijk ben je dan snel van alle mondellende af!
Ik ben bang dat dit de enige aanpak is voor nu  :(
Die ontsteking moet weg en dan moet je de wonden schoonspoelen, maar dat t n hel
is geloof ik direct  :-\
Ik hoop dat het vanaf nu allen maar de goeie kant op gaat en je t ergste achter de rug hebt!!  :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door