Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MarijeEnBoomer
judith1967 schreef: Heb helemaal niks met voetbal.
Het enige leuke eraan vind ik dat het vanavond om 20.00 heerlijk rustig buiten lopen is. :D ;D
21  ;)
Door Martine-Tom
Buuf aan de deur, of ik het goed vind dat ze wat vlaggetjes ophangen..."je gaat je goddelijke gang maar" was niet het juiste antwoord  ::)
Ze weten dat ik er niks mee heb dus nu draaien ze een beetje door omdat ze toestemming hebben  ;D
Ik hoor iets over AH deurvlaggen en de gevel behangen met oranje dekzijl....me and my big mouth  :-X :biggrin2:

Maar goed nu laat ik me niet meer kennen ook hoor...zal mij benieuwen wat ze allemaal gaan doen  :P
Door Angelique
Martine-Tom schreef: Buuf aan de deur, of ik het goed vind dat ze wat vlaggetjes ophangen..."je gaat je goddelijke gang maar" was niet het juiste antwoord  ::)
Ze weten dat ik er niks mee heb dus nu draaien ze een beetje door omdat ze toestemming hebben  ;D
Ik hoor iets over AH deurvlaggen en de gevel behangen met oranje dekzijl....me and my big mouth  :-X :biggrin2:

Maar goed nu laat ik me niet meer kennen ook hoor...zal mij benieuwen wat ze allemaal gaan doen  :P
Joh wat kan jou het schelen, als ze maar lol hebben  Afbeelding
Door Martine-Tom
Angelique schreef: Joh wat kan jou het schelen, als ze maar lol hebben  Afbeelding
Ik heb er nu vooral lol om dat het van kwaad tot erger gaat en ze afwachten wanneer ik zeg dat het genoeg is  :biggrin2:
Waarbij ik zoiets heb van...joh als jij er zoveel geld aan uit wil geven...be my guest  ;D
Ze hebben inmiddels de grootste lol, de eerste vlaggen gaan onder het genot van bier de lucht in...tegen dat ze bij mijn huis zijn hangen ze allemaal scheef vermoed ik  ;D
Door Mandarijn
Het regent wel goed daar in Brazilië. De spelers van Mexico en Kameroen zien er wat verzopen uit.
Door Mandarijn
Trouwens deze wedstrijd is vele malen leuker dan die van gisterenavond. Ik zie twee ploegen die leuk voetballen en ook nog kansen creëren. Alleen worden de doelpunten de hele tijd afgekeurd.
Door dinky89
Mandarijn schreef: Het regent wel goed daar in Brazilië. De spelers van Mexico en Kameroen zien er wat verzopen uit.
Volgens mij zitten ze ook bij het regenwoud in de buurt?
Wel belachelijk dat er al 2 doelpunten onterecht zijn afgekeurd voor Mexico.... En dan nog grote kans waarbij de spelers elkaar in de weg zaten...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door