judith1967 schreef: Heb helemaal niks met voetbal.21
Het enige leuke eraan vind ik dat het vanavond om 20.00 heerlijk rustig buiten lopen is.![]()
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
judith1967 schreef: Heb helemaal niks met voetbal.21
Het enige leuke eraan vind ik dat het vanavond om 20.00 heerlijk rustig buiten lopen is.![]()
![]()
Martine-Tom schreef: Buuf aan de deur, of ik het goed vind dat ze wat vlaggetjes ophangen..."je gaat je goddelijke gang maar" was niet het juiste antwoordJoh wat kan jou het schelen, als ze maar lol hebben
Ze weten dat ik er niks mee heb dus nu draaien ze een beetje door omdat ze toestemming hebben
Ik hoor iets over AH deurvlaggen en de gevel behangen met oranje dekzijl....me and my big mouth![]()
Maar goed nu laat ik me niet meer kennen ook hoor...zal mij benieuwen wat ze allemaal gaan doen![]()
Angelique schreef: Joh wat kan jou het schelen, als ze maar lol hebbenIk heb er nu vooral lol om dat het van kwaad tot erger gaat en ze afwachten wanneer ik zeg dat het genoeg is![]()
MarijeEnBoomer schreef: 21Ooh begint het om 21.00![]()
Mandarijn schreef: Het regent wel goed daar in Brazilië. De spelers van Mexico en Kameroen zien er wat verzopen uit.Volgens mij zitten ze ook bij het regenwoud in de buurt?