ze kon lekker rennen zeg

schat wacht op mij !!!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
henneke schreef: Salto kwam een nieuwe liefde tegen bij de zandenplasMooi, wat een prachtige lijnen.....
*Dorothea* schreef: we komen net tot de conclusie dat we deze week al 64 kopjes nespresso hebben gedronken.dat hadden we nodig omdat die honden zo idioot vroeg wakker zijn !![]()
henneke schreef: dat hadden we nodig omdat die honden zo idioot vroeg wakker zijn !Nee omdat die vogels hier al om 4 uur beginnen te fluiten.
*Dorothea* schreef: O Marije en Sas, de kantinehet restaurant op het park is echt een aanrader.Dus we moeten nespressocups inslaan en luxe uit eten
Heerlijke joppiesaus en prima muziek.
*Dorothea* schreef: O Marije en Sas, de kantinehet restaurant op het park is echt een aanrader.Dat is dan voor het eerst in de 22 jaar dat ik daar gewoond heb.
Heerlijke joppiesaus en prima muziek.
Lazy Garfield schreef: Dat is dan voor het eerst in de 22 jaar dat ik daar gewoond heb.joh???????????
Wisselde ieder jaar van beheerder voorheen, was altijd een grote aso bende en heel erg onhygiënisch.
MarijeEnBoomer schreef: Dus we moeten nespressocups inslaan en luxe uit etenJa begin maar vast met sparen.![]()