Ilona81 schreef: Geldt dit ook voor tomaten? Die komen nu op, moet ik ze dan ook kouder zetten?Nee, die kunnen lekker in de woonkamer blijven, alleen alle groenten die pas na de IJsheiligen naar buiten kunnen, mogen in de kamer blijven

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ilona81 schreef: Geldt dit ook voor tomaten? Die komen nu op, moet ik ze dan ook kouder zetten?Nee, die kunnen lekker in de woonkamer blijven, alleen alle groenten die pas na de IJsheiligen naar buiten kunnen, mogen in de kamer blijven
Ilona81 schreef: Dank je Nynke voor je antwoord!Graag gedaan
Ilona81 schreef: Helaas vonden mijn baby-plantjes de storm van vandaag niet zo leuk... Kom net thuis en staan er nogal schuin/gebroken en sneu bij. Hopelijk trekken ze nog een beetje bij.Ik had helaas hetzelfde probleem..
Roosj schreef: Ik had helaas hetzelfde probleem..Hier ook.... M'n mooie courgette planten zijn geknakt.
Nynke schreef: Blijven de bakken in de serre Marga? Dan zullen je plantjes vast lekker snel groeienZolang het niet te warm wordt laat ik ze staan. Wil ook aardappelen in zakken gaan poten. Iemand hier ervaring mee? Opbrengst moet tussen de 1000 tot 1500gr per zak kunnen zijn. Hmmm lekkere nieuwe aardappeltjes.![]()
![]()
Jantina schreef: Hier ook.... M'n mooie courgette planten zijn geknakt.Stonden die al buiten dan?![]()
MargaS schreef: Zolang het niet te warm wordt laat ik ze staan. Wil ook aardappelen in zakken gaan poten. Iemand hier ervaring mee? Opbrengst moet tussen de 1000 tot 1500gr per zak kunnen zijn. Hmmm lekkere nieuwe aardappeltjes.nee, nooit geprobeerd. Ik heb nu 2 pootaardappeltjes in een 10 liter emmer gepoot, met een dun laagje grond/cocopeat, die ik steeds aanvul als het plantjes zichtbaar wordt. Ben benieuwd