Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Vanmorgen 10 km gefietst in flink tempo op de hometrainer. Daarna een dubbele bloodbuilder gemaakt, eentje als ontbijt/lunch en eentje voor vanavond als avondeten. Voor tussendoor nog een lemon/ginger zinger gemaakt met flink gember erin. Heel misschien dat ik vanavond nog een kopje soep neem. We zullen zien.
Door Doezengek
hannabelgje schreef: Vanmorgen 10 km gefietst in flink tempo op de hometrainer. Daarna een dubbele bloodbuilder gemaakt, eentje als ontbijt/lunch en eentje voor vanavond als avondeten. Voor tussendoor nog een lemon/ginger zinger gemaakt met flink gember erin. Heel misschien dat ik vanavond nog een kopje soep neem. We zullen zien.
Zo zeg.....ben jij goed bezig! Ik ben nu nog van alles en nog wat aan het uitproberen met mijn juicer. Zelfbedachte combinaties en recepten van Jasons Vale. En ik moet zeggen dat ik tot nu toe alles echt heerlijk vind.

Hoe zit dat nu als je gaat detoxen? Krijg je dan ook echte ontgiftingsverschijnselen en op welke dag?
Door hannabelgje
Dat ligt heel erg aan je levensstijl. Neem je veel suiker, cafeïne enzo dan kun je daar de eerste 2 dagen ontwenningsverschijnselen van krijgen in de vorm van moeheid, hoofdpijn enzo.
Ook heb je de eerste dagen vaak enorm veel zin in slechte dingen en kun je je hongerig voelen.
Dag 3 of 4 heb je meestal een juice high en voel je je echt geweldig.
Door EllenL
Ik heb nu vooral nog even zin in slechte dingen geloof ik, pffff, nou ja, nu mag het nog even van mezelf, vrijdag gaat de knop om en zal ik het even heel zwaar krijgen denk ik, dus gelukkig heb ik jullie ook :-* Maar, ik begin mijn dag in ieder geval weer goed, vanmorgen / vanmiddag weer een overheerlijke turbo charge smoothie gehad, blijft toch mijn favoriet :D Maar als je dan super moe en best hongerig door de supermarkt loopt ga je weer allemaal verkeerde dingen kopen ::) Nou ja, ik heb nog tot vrijdag en dan gaat gewoon de knop om :D

Vandaag mijn flessen binnen gekregen, jippie!
Door Doezengek
Suiker gebruik ik nooit....maar het zit natuurlijk wel verborgen in allerlei voedsel. Ben gelukkig niet echt een snoeper maar kan met vlagen wel eens grijpen naar wat zoets zoals koekjes. Dus we ondergaan het ontgiftingsproces dan maar gewoon want daar doen we het toch voor... :D
Heb vandaag zowel voor ontbijt als lunch een sapje gehad dus goed bezig zou ik zeggen. Nu net nog een orange mint & ginger zinger gehad. Tussendoor netjes water gedronken want dit liet ook wel weer te wensen over sinds de decembermaand. Ben geen theedrinker helaas dus voor mij water tussendoor.

Als het goed is krijg ik mijn boeken as zaterdag binnen dus mooi op tijd voor de detox begint.
Door hannabelgje
Vanmorgen stiekum op de weegschaal gaan staan  :-[ Ik werd wel heel blij van mijn weegschaal  :biggrin2:
Gisteren alleen sap en een hunger sos genomen, vandaag ontbeten met havermout en overdag sap en een banaan en vanavond mijn pompoensoep, die moet tenslotte ook op.
Door hannabelgje
Willen degene die nog mee willen op het sapweekend zo snel mogelijk contact opnemen met Irish? We gaan nl vrijdag de concrete plannen vastleggen. Als we tegen vrijdag nog niks gehoord hebben dan gaan we ervan uit dat je niet mee gaat.
Door hannabelgje
Voor de geïntresseerden onder ons, de site legally raw doet ook een challenge van een maand met hele leuke gezonden recepten. De recepten vind je hier:
http://legallyraw.be/

Ik ga proberen de recepten te bundelen in een wordbestand. Mocht je het in februari willen ontvangen dan stuur me ff een pb met jawel je e-mailadres erin.  :)
Door Doezengek
hannabelgje schreef: Voor de geïntresseerden onder ons, de site legally raw doet ook een challenge van een maand met hele leuke gezonden recepten. De recepten vind je hier:
http://legallyraw.be/

Ik ga proberen de recepten te bundelen in een wordbestand. Mocht je het in februari willen ontvangen dan stuur me ff een pb met jawel je e-mailadres erin.  :)
Heb hem gelijk onder mijn favorieten gezet...heb ik vanavond iets te lezen.
Door petralita
hannabelgje schreef: Willen degene die nog mee willen op het sapweekend zo snel mogelijk contact opnemen met Irish? We gaan nl vrijdag de concrete plannen vastleggen. Als we tegen vrijdag nog niks gehoord hebben dan gaan we ervan uit dat je niet mee gaat.
Misschien wat gemist (?) maar wat houd het in, waar en wanneer?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door