petralita schreef: Antonia, ik had jou een mail/pb gestuurd, is die aangekomen? ze staan bij mij niet tussen de verzonden itemsIk heb niets ontvangen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
petralita schreef: Antonia, ik had jou een mail/pb gestuurd, is die aangekomen? ze staan bij mij niet tussen de verzonden itemsIk heb niets ontvangen
hannabelgje schreef: Vanmorgen 10 km gefietst in flink tempo op de hometrainer. Daarna een dubbele bloodbuilder gemaakt, eentje als ontbijt/lunch en eentje voor vanavond als avondeten. Voor tussendoor nog een lemon/ginger zinger gemaakt met flink gember erin. Heel misschien dat ik vanavond nog een kopje soep neem. We zullen zien.Zo zeg.....ben jij goed bezig! Ik ben nu nog van alles en nog wat aan het uitproberen met mijn juicer. Zelfbedachte combinaties en recepten van Jasons Vale. En ik moet zeggen dat ik tot nu toe alles echt heerlijk vind.
hannabelgje schreef: Voor de geïntresseerden onder ons, de site legally raw doet ook een challenge van een maand met hele leuke gezonden recepten. De recepten vind je hier:Heb hem gelijk onder mijn favorieten gezet...heb ik vanavond iets te lezen.
http://legallyraw.be/
Ik ga proberen de recepten te bundelen in een wordbestand. Mocht je het in februari willen ontvangen dan stuur me ff een pb met jawel je e-mailadres erin.![]()
hannabelgje schreef: Willen degene die nog mee willen op het sapweekend zo snel mogelijk contact opnemen met Irish? We gaan nl vrijdag de concrete plannen vastleggen. Als we tegen vrijdag nog niks gehoord hebben dan gaan we ervan uit dat je niet mee gaat.Misschien wat gemist (?) maar wat houd het in, waar en wanneer?