Het was niet leuk op het werk.. Kon wel janken.. een gebouw van maar 1 verdieping, geen isolatie, deels plat dak, geen airco en de hele dag de zon erop. + niet mobiele bewoners verzorgen, in bed leggen, draaien voor eten zorgen. Het was ECHT afzien

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
calimero_a schreef: Net ff met de dames naar buiten, Danka vindt het lekker en wilde wild gaan spelen, maar zwemmen wil ze dan weer niet (ieuw... dan word ik nat). Luna wilde wel graag even spelen met de staff van de buren, maar ze ruikt nog iets te lekker (net loops geweest) dus dat deden we ook maar niet. Nu ligt het voor del op het balkon te kijken naar de buurkinders die met water spelenLekker he![]()
Ik vind het nog steeds heerlijk, geniet met vólle teugen en ik heb de hele dag nog géén pijn gehad in m'n gewrichten/spieren. Ik wist echt niet meer hoe dat was, wat heerlijk! Dus ik blijf lekker wat rondprutsen en nog wat meer poetsen want morgen veel visite. Parnerlief ligt te smelten op de bank voor de ventilator (en net vond Luna dat ze er wel bij op schoot kon, lekker warm![]()
![]()
![]()
)
eelke schreef: Het is echt warm voor die beren he...Dommelsch weet inmiddels echt niet meer waar ze het zoeken moet. Eten komt er met dezelfde vaart als het erin gaat, ook weer uit. Gelukkig drinkt ze genoeg en houdt ze zich verder redelijk gedeisd, maar ik vind het maar naar om te zien.![]()
-Saskia- schreef: Dommelsch weet inmiddels echt niet meer waar ze het zoeken moet. Eten komt er met dezelfde vaart als het erin gaat, ook weer uit. Gelukkig drinkt ze genoeg en houdt ze zich verder redelijk gedeisd, maar ik vind het maar naar om te zien.De koelte komt er aan! Het is hier nog maar 23.3 graden, en de komende dagen wordt het ook weer frisser. Even bijkomen![]()
Nadia schreef: Pff.. Serieus? Hoer is het nog 33 graden![]()
Nadia schreef: Pff.. Serieus? Hoer is het nog 33 gradenHet komt er aan, echt! Zal bij jullie nog wel ff duren, maar vannacht wordt niet zo warm als afgelopen nacht![]()
TMG1961 schreef: Net de planten in tuin royaal van water voorzien en onder alles open gezet. Binnen is het ondanks alles potdicht houden toch nog 29 graden en slaapkamer is 35 graden. Buiten nog altijd 30+ met een heel klein zuchtje wind.Niet vergeten vannacht af en toe om te draaien. Anders gaar je rondom niet gelijkmatig...
Jantina schreef: Oh echt? Het wordt hier alleen maar heter lijkt wel! Met regen ofzo dan ook?Nee geen regen gehad wel wat bewolkt nu , alleen moeten we daisy in de gaten houden
Nadia schreef: Pff.. Serieus? Hoer is het nog 33 gradenDe buien moeten zich nog gaan ontwikkelen zegt RTL 4, hier was het uiteindelijk 33 graden, nu nog 28,7![]()