Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cupcake
Ziet er comfortabel uit (iig veel fijner dan m'n ballerinaatjes) Kun je hier de hele dagen op lopen??
Ik zou het liefst heel de dag op m'n uberlelijke birckenstockies lopen, maar die vind ik echt te lelijk....
en ik wil ook geen open schoenen.

Blijft bijzonder al die verschillende reacties; van 'ooh wat heb je een mooi buikje' tot 'sjjeeeeee wat wordt je dik zeg  :-[.
En nu ook steeds meer mensen die eraan willen zitten, terwijl de gemiddelde persoon die me kent inmiddels zou moeten weten dat mijn persoonlijke ruimte minstens een straal van 1,5 meter rondom me is :o Wat je daar dan weer mee moet ::)
Sonja schreef: Vanmiddag op schoenenjacht geweest en deze gekocht. Is echt lekker soepel leer en er zit een voetbed in. Heb ze aan en ze zitten prima. Ik word er toch net even iets blijer van dan van birkenstocks of crocs.

Afbeelding
Door orinake
Cupcake schreef: Ziet er comfortabel uit (iig veel fijner dan m'n ballerinaatjes) Kun je hier de hele dagen op lopen??
Ik zou het liefst heel de dag op m'n uberlelijke birckenstockies lopen, maar die vind ik echt te lelijk....

Blijft bijzonder al die verschillende reacties; van 'ooh wat heb je een mooi buikje' tot 'sjjeeeeee wat wordt je dik zeg  :-[.
En nu ook steeds meer mensen die eraan willen zitten, terwijl de gemiddelde persoon die me kent inmiddels zou moeten weten dat mijn persoonlijke ruimte minstens een straal van 1,5 meter rondom me is :o Wat je daar dan weer mee moet ::)
Ik haat het ook dat er mensen aan men buik willen zitten. Hier in de gemeente wonen heel wat oudjes en die moeten u dus niet kennen om aan je buik te zitten. Vorige keer heb ik een dame toch op haar plaats gezet door haar te vragen waar ze het lef vandaan haalde om aan mijn lichaam te komen. Haar reactie: ja maar je bent zwanger dan mag dat toch...
Euhm neen dus, ik ken jou niet dus je blijft van mij af!

Van Familie of kennissen kan ik dat nog verdragen. Maar van vreemden krijg ik echt de kriebels :s
Door Jantina
Ooo getsie! Mijn buik is ook erg pijnlijk dus dat moet ook niemand wagen... Zelfs mijn kleding doet zeer. Suikertest vdaag gedaan. Lijk wel een verslaafde met die kapotte armen! Ze prikten ook nog lekker verkeerd, fijn!
Door Sonja
Cupcake schreef: Ziet er comfortabel uit (iig veel fijner dan m'n ballerinaatjes) Kun je hier de hele dagen op lopen??

Ik heb ze vanochtend om half 7 aangetrokken en heb ze nu nog aan. Geen probleem. Moet wel zeggen dat ik een kantoorbaan heb en dus niet de hele dag hoef te lopen.

Gelukkig nog geen mensen meegemaakt die aan me willen zitten terwijl ik daar geen zin in heb.
Door Sonja
Jantina schreef: Ooo getsie! Mijn buik is ook erg pijnlijk dus dat moet ook niemand wagen... Zelfs mijn kleding doet zeer. Suikertest vdaag gedaan. Lijk wel een verslaafde met die kapotte armen! Ze prikten ook nog lekker verkeerd, fijn!
Weet je al een uitslag? Ik kreeg geen uitslag, maar kon wel meekijken naar de waarden en wist toen al genoeg.  :biggrin2:
Door Sonja
Jantina schreef: Nee. Heb 3x n buisje bloed gegeven en dat is naar t lab. Uitslag heeft mn verloskundige over n paar dagen...
O, bij mij deden ze het anders. De eerste prik was een paar buisjes om maar gelijk een heel bloedbeeld te nemen en daarvan heb ik de uitslag idd pas later gekregen. Maar de verdere suikertest deden ze met vingerprikjes en toen kon ik stiekem meekijken naar de waarden. Gelukkig maar, want bij mij krijgen ze er echt niet 3 x een buisje uit. Het is iedere keer weer zoeken naar een bloedvat waar nog iets uitkomt.  :-\
Ik duim voor een goede uitslag!
Door orinake
Jantina schreef: Nee. Heb 3x n buisje bloed gegeven en dat is naar t lab. Uitslag heeft mn verloskundige over n paar dagen...
als de waarden niet goed zijn zal je wel telefoon krijgen ;)
Ik heb de korte test moeten doen (die oranje vloeistof) en heb nooit een uitslag gekregen.
Gyne zei dat alles goed was ;)
Door Jantina
Ik hoop ook dat alles goed is!
Net de partnerles van de yoga gehad. Mijn vriend vond het idee helemaal niks maar het was toch erg leuk, best gelachen. Hij heeft wat goede massage technieken geleerd, hopelijk gaat ie die ook in praktijk brengen :-). Ben trots op mn aanstaande papa, dit heeft ie echt 100% voor mij gedaan en dat vind ik super lief.
Door Mieke L.
Dat is zeker lief, ik zal nooit vergeten dat mijn Rudi tijdens de partner-les van zwangerschapsgym steeds zat te knikkebollen toen er een film van een bevalling werd vertoond ::)  Gelukkig is hij een goede paps voor onze drie kinderen dus ik heb het hem vergeven  :biggrin2:
Door orinake
morgen 34.5 weken en terug op controle bij de gyne.
Ben benieuwd.
Fanne moet morgen wel nog werken na ons gyne bezoekje dus kunnen niet echt nagenieten zoals anders.
Maar dat maken we dan morgenavond weel weer goed :)
Als alles goed gaat gaan we morgen avond nog even naar zee ;)
Laatst gewijzigd door orinake op di 09 jul 2013, 01:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Cupcake
Bij jou is het bijna zover he Tamara?! Spannend hoor, hou je het een beetje uit met de warmte?
@ Jantina; Waar volg jij de cursus? Ik heb me niet op durven geven voor wat dan ook, als ik die websites bekijk, heb ik zo'n vermoeden dat ik te nuchter ben voor zulke cursussen, maar aan de andere kant lijkt het me wel leuk om andere zwangeren uit de buurt te leren kennen.
Ik zie op m'n werk hele dagen klanten waarvan ik een redelijk deel al 8 jaar ken, maar ik moet zeggen dat ik nu veel vaker m'n balieklapdeurtje dicht klap en mensen vanaf achter de balie help. Volgens zoveel mensen ben je zwangere een soort openbare attractie; 'gratis te bevoelen'  :-[
Door orinake
Wenche moet eerst nog mama worden, dan pas ben ik aan de beurt :)
De warmte jah, buiten loop ik rond als een smeltend ijsje.
Maar ons huisje is heel kouwelijk dus dat is in de zomer een voordeel.
In de winter vriest het hier binnen, maar in de zomer is het lekker fris.
Het enige grote nadeel: olifantenpootjes ;)
Al die cursussen heb ik nooit aan meegedaan.
Ik ben iemand die zich niet snel goed voelt in een groep, dus zou ik toch niet kunnen ontspannen bij zo'n dingen.
Door Jantina
@cupcake: mijn bekkenfysio geeft ook zwangerschapscursussen waaronder yoga. Ik vond dat wel een fijn idee dat ik dan onder begeleiding ben bij iemand die wel mijn grenzen kent. Ik moest best ff wennen hoor, maar ben toch wel blij dat ik nu een beetje weet hoe en wat. Het wordt in Barendrecht gegeven maar er zitten dus net als ik vrouwen uit heel de regio. Moet je ff googlen op A beautiful balance in Barendrecht.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door