Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef: Nog één vraagje: hoe doet de Profi het als je een grofgemalen mix erdoorheen doet met een kleinere schijf? Dus als je iets twee keer maalt, zeg maar, de eerste keer om het bot überhaupt door het apparaat te krijgen en de tweede keer om het heel fijn te malen? Lukt dat een beetje met de Profi? Ik wil voor Bambi wat reeds gemalen spul met elkaar mengen, zodat ze het beter eet, maar vind dat met de Porkert een hoop geklieder.Dat heb ik niet gedaan.
Sweet Dutchess schreef: Dat heb ik niet gedaan.Super, dank je!
Ik zal dat morgen eens gaan proberen voor je.
Je hoort er dan van , oke?
Sweet Dutchess schreef: De strotten heb ik klein gemaakt en de wat hardere delen ingeknipt met een snoeischaar.Ben erg benieuwd, succes!
Kippenekken zijn nog ietsjes bevroren maar ik denk dat ie dat wel afkan.
Dus zometeen komt test 2 van de proficook.![]()
MargaS schreef: Dacht ergens te hebben gelezen dat je hem max. 20 minuten mag gebruiken.Ja dat staat me ook iets bij, dan zou het kunnen kloppen dat hij na een kwartier kracht gaat verliezen.
Sweet Dutchess schreef: Ja dat staat me ook iets bij, dan zou het kunnen kloppen dat hij na een kwartier kracht gaat verliezen.Ja, elke 20 minuten verplicht pauze.
Anne in Duitsland schreef: O, dat klinkt al minder blij, helaas! Maar als het alleen een kwestie van even afkoelen is, komt het allemaal wel goed, toch?Ik heb nu grof gemalen door de grootste gaatjes schijf gedaan.
Heb je nog geprobeerd of reeds (grof) gemalen vleesbot er makkelijk nog een tweede keer doorheen gaat, maar dan met een kleinere schijf? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Of weet iemand anders van de nieuwe Proficookbezitters dat?
Carla schreef: Bedankt voor je antwoord EstherDeze vleesmolen hebben ook veel barfers.
Je hebt hem dus nog maar 1 dag en aan je reactie merk ik dat het eerste enthousiasme al redelijk bekoeld is.
Ik wil een machine waar mee je groente maar ook gemakkelijk vlees kunt malen. Het lichtere botwerk is genoeg.
Maar een combi van deze machines is er niet als wel de Kenwood Keukenmachine Prospero KM 287 maar die is maar 900 w dus daar kan je niet veel mee.
Ik lees hier nog even verder mee naar andere leden van het 'testpanel'![]()
![]()
Anne in Duitsland schreef: Oké, ik kon me niet langer inhouden en heb hem besteld... Bij Amazon.de, dus is ie er maandag of dinsdag wel. Damn Amazon, is ook veel te makkelijk om iets te kopen zo!Heb je hem ook voor 74,95 ?![]()
![]()
![]()