Parelridder schreef:
??? Ik heb een foto ivm mank lopen, waarop óók de elleboog stond, aanvankelijk niet vergoed gekregen van Petplan. Na bezwaar gemaakt te hebben kreeg ik de helft, omdat het idd ook onderzoek naar groeipijn kon betreffen.
Ik roep al de hele tijd, dat basis pakket van Petplan dat stelt idd geen fluit voor, ook niet voor april 2012 maar dat is mijn mening.
Ik heb fotos laten maken bij 2 da's, Utrecht, en 2 orthopeten, ik heb dat allemaal vergoed gekregen zonder enig protest en dat was ook mijn wens
Ik heb een grote zware hond die gewoon problemen kan krijgen, en als dat het geval is wil ik dat vergoed krijgen dan zou ik met het basis pakket flink naast de pot piezen.
Parelridder schreef: maar ik hoef niet álles vergoed te krijgen door een verzekering wat je mógelijk maar zou kúnnen krijgen.
Ik wel. Daarvoor ben ik verzekerd, anders kan ik beter gaan sparen, dan ben ik veel goedkoper uit. Fysio kost mij 200 euro in de maand , medicijnen kosten mij 60 euro in de maand. Proteq vergoed 125 euro fysio per jaar, dat is een intake gesprek al!
Ik bezoek graag Erwin van Geitenbeek in Heiloo, dat moet ik dan zeker uit eigen zak gaan betalen.
Als ik dat niet vergoed krijg stop ik met verzekeren dat is gewoon heel simpel.
Met een Petplannetje Basis of een Proteqje kan hier ik hier echt helemaal niets mee.
Overstappen met een hond die wat ouder is en al wat gemankeerd schiet je niets mee op, de premies bij Proteq zijn ook niet kinderachtig, de vergoedingen slecht. Dan zou ik persoonlijk voor een uitgebreider pakket kiezen bij Petplan.
Maar dat is mijn mening, omdat ik het gewoon een super verzekering vind dit nog nooit heeft gezeurt over een vergoeding.
Mn kat is dr weg, dat klopt die zat in de basis. Daarvoor zit ik nu bij een ander. Wel jammer, want als je meer dieren verzekerd bij Petplan, en daarin zijn ze uniek, dan krijg je korting.
Maar een uitgebreid pakket voor een kat vind ik vrij zinloos, want de genoemde punten die ik zo belangrijk vindt heeft een kat helemaal niet nodig (Fysio, ostheo, gebit)