Kaela schreef:Kreeg vandaag de laatste declaratie van Petplan. Op hun site spraken ze heel ingewikkeld over een verklaring van overlijden die je moest hebben om de verzekering schriftelijk op te zeggen. Dus mijn dierenarts had een briefje voor ons gemaakt. Maar door de euthenasierekening hebben ze automatisch de verzekering beeindigd en krijgen we ook automatisch de betaalde premie vanaf die datum terug. En ze betuigden ook hun medeleven. Netjes hoor, zo heb je er weinig omkijken naar en dat is met dit soort dingen echt wel fijn.Netjes van de verzekering. Soms lijkt het wel alsof er echte mensen werken
OT: vanmiddag de trouwlocatie bezoeken ter voorbereiding op de bruiloft die ik mag gaan fotograferen. Dan verdwaal ik hopelijk niet als ik van het stadhuis naar de feestlocatie moet rijden op de dag zelf. En dan ga ik met mijn moeder heen naar de IJVO. Dat is de huttenbouw-vakantieweek en ik ga als verrassing mee de hut van mijn nichtje bewonderen. Dat wordt vast leuk!

Tip voor de bruiloft: zorg dat iemand jou kan rijden, zo doe ik het tenminste. Dan ben je (als het goed is) altijd op tijd en hoef je je geen zorgen te maken waar je je auto moet laten, waar het is enz.
Ik vraag een assistent aan het bruidspaar, zodat die allerlei dingen voor je kan doen en regelen.