Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door KarenH
Kaela schreef:Kreeg vandaag de laatste declaratie van Petplan. Op hun site spraken ze heel ingewikkeld over een verklaring van overlijden die je moest hebben om de verzekering schriftelijk op te zeggen. Dus mijn dierenarts had een briefje voor ons gemaakt. Maar door de euthenasierekening hebben ze automatisch de verzekering beeindigd en krijgen we ook automatisch de betaalde premie vanaf die datum terug. En ze betuigden ook hun medeleven. Netjes hoor, zo heb je er weinig omkijken naar en dat is met dit soort dingen echt wel fijn.

OT: vanmiddag de trouwlocatie bezoeken ter voorbereiding op de bruiloft die ik mag gaan fotograferen. Dan verdwaal ik hopelijk niet als ik van het stadhuis naar de feestlocatie moet rijden op de dag zelf. En dan ga ik met mijn moeder heen naar de IJVO. Dat is de huttenbouw-vakantieweek en ik ga als verrassing mee de hut van mijn nichtje bewonderen. Dat wordt vast leuk!
Netjes van de verzekering. Soms lijkt het wel alsof er echte mensen werken ;)

Tip voor de bruiloft: zorg dat iemand jou kan rijden, zo doe ik het tenminste. Dan ben je (als het goed is) altijd op tijd en hoef je je geen zorgen te maken waar je je auto moet laten, waar het is enz.
Ik vraag een assistent aan het bruidspaar, zodat die allerlei dingen voor je kan doen en regelen.
Door Kaela
KarenH schreef:Netjes van de verzekering. Soms lijkt het wel alsof er echte mensen werken ;)

Tip voor de bruiloft: zorg dat iemand jou kan rijden, zo doe ik het tenminste. Dan ben je (als het goed is) altijd op tijd en hoef je je geen zorgen te maken waar je je auto moet laten, waar het is enz.
Ik vraag een assistent aan het bruidspaar, zodat die allerlei dingen voor je kan doen en regelen.
Beide geregeld, dank je voor de tips! Ik heb dit keer wel het idee heel prima voorbereid te zijn, ik hoop alleen na al die nattigheid deze zomer, dat we een beetje droge dag mogen hebben. Een hoosbui zoals gister, dat je nog maar met 60 over de snelweg durft, is wel heel jammer op zo'n dag. Maar we hebben wel binnen alternatieven en ook de mogelijkheid om de reportage (zij het ernstig ingekort) ook nog iets later op de dag te doen.
Door KarenH
Kaela schreef:Beide geregeld, dank je voor de tips! Ik heb dit keer wel het idee heel prima voorbereid te zijn, ik hoop alleen na al die nattigheid deze zomer, dat we een beetje droge dag mogen hebben. Een hoosbui zoals gister, dat je nog maar met 60 over de snelweg durft, is wel heel jammer op zo'n dag. Maar we hebben wel binnen alternatieven en ook de mogelijkheid om de reportage (zij het ernstig ingekort) ook nog iets later op de dag te doen.

Komt vast wel goed.

Ik heb bij de parapluwinkel voor de zekerheid paraplu's gekocht, die we gelukkig niet nodig hadden.
Maar zelfs als het droog is zijn dat leuke accessoires.

http://www.parapluwinkel.nl/trouwparapl ... 1018!!!!NL
Door Nelleke43
Pauline schreef:Bizar dat dat je dan ineens zo overkomt, de vraag naar die ander.

Afgelopen dinsdag in het bos kwam ik twee mensen tegen die direct vroegen waar de hond was die zo moeilijk liep. Ik barstte in tranen uit..... Joep, "mijn" speciale, onvergetelijke, bijzondere, onvervangbare Joep, nooit meer..... En dat houdt me de hele week wel een beetje in zijn greep. Dat afscheid nemen..., mijn moeder is a.s. zaterdag 3 jaar overleden en de dagen ervoor wisten we dat het eraan zat te komen, dus gaat het constant door mijn hoofd. :'(

Fototoestel leegmaken en de eerste foto is die van pap die zijn achterkleinkind voor de eerste keer zag. Ook al niet meer hier (pap dan). :'(

Ik ben een beetje van de leg en erg huilerig deze week.
Voel met je mee. Begrijp je zo goed. Sterkte.
Door Kim_S
Weer terug van een heel weekend zweetwerktraining voor beginners, met Atz uiteraard. We zijn allebei helemaal kapot :biggrin2:

Wat was het gaaf om te zien dat hij vanaf het begin meteen snapte dat hij een (bloed = zweet)spoor moest volgen, en dat hij dat heel beheerst en bijna perfect deed. Ook toen het spoor vandaag letterlijk dwars door het bos ging. Struiken, takken, houtwalletjes... Meneer ging er dwars doorheen en overheen. Alleen bij de bramen zocht hij een omweg. Zou ik ook doen ;D

Heerlijk weekend gehad dus, en nu moe maar voldaan met de voetjes op de bank, en het hondje languit op het kleed :cool:
Ik had voor de reuzenslakken vissenvoer voor meervallen en modderkruipers gehaald, kan iemand mij vertellen sinds wanneer de sphynx daar ook onder valt ::) .
Biggles vind geloof ik dat hij een meerval is, hij heeft namelijk graag dat er van die tabletten meer vallen.
Door Kaela
Kim_S schreef:Weer terug van een heel weekend zweetwerktraining voor beginners, met Atz uiteraard. We zijn allebei helemaal kapot :biggrin2:

Wat was het gaaf om te zien dat hij vanaf het begin meteen snapte dat hij een (bloed = zweet)spoor moest volgen, en dat hij dat heel beheerst en bijna perfect deed. Ook toen het spoor vandaag letterlijk dwars door het bos ging. Struiken, takken, houtwalletjes... Meneer ging er dwars doorheen en overheen. Alleen bij de bramen zocht hij een omweg. Zou ik ook doen ;D

Heerlijk weekend gehad dus, en nu moe maar voldaan met de voetjes op de bank, en het hondje languit op het kleed :cool:
Wat leuk Kim! Is het ook iets wat je op regelmatige basis kan gaan doen? Of meer voor af en toe een weekend?

OT: ik heb al ramen gezeemd :o . Terwijl ik mijn eerste hardlooprondje in maanden op de planning heb. Vind ik het hardlopen dan zooooooo erg dat ik zelfs liever ramen zeem :g: :g: :g: ;D ;D ;D
Door Kim_S
Kaela schreef:Wat leuk Kim! Is het ook iets wat je op regelmatige basis kan gaan doen? Of meer voor af en toe een weekend?

OT: ik heb al ramen gezeemd :o . Terwijl ik mijn eerste hardlooprondje in maanden op de planning heb. Vind ik het hardlopen dan zooooooo erg dat ik zelfs liever ramen zeem :g: :g: :g: ;D ;D ;D
Ja, we gaan hier zeker mee verder. We hebben aanstaande zondag een introductieles bij iemand die jachthondentraining geeft op een positieve manier. Ben erg benieuwd :)

Enneh, ramen zemen is écht wel beter dan hardlopen ;D
Door Kaela
Kim_S schreef:Ja, we gaan hier zeker mee verder. We hebben aanstaande zondag een introductieles bij iemand die jachthondentraining geeft op een positieve manier. Ben erg benieuwd :)

Enneh, ramen zemen is écht wel beter dan hardlopen ;D
Leuk!

Vandaag wel ja :-X . Wat is zo'n eerste keer altijd weer een ramp. In je hoofd loop je nog wat je als laatste gedaan hebt, maar je lijf is 3 maanden luiheid en vreterij verder ::)
Door dinky89
*Gabriëlle* schreef:Ik had voor de reuzenslakken vissenvoer voor meervallen en modderkruipers gehaald, kan iemand mij vertellen sinds wanneer de sphynx daar ook onder valt ::) .
Biggles vind geloof ik dat hij een meerval is, hij heeft namelijk graag dat er van die tabletten meer vallen.
Ja, maar Biggles is een kat en denkt daarom dat het voor hem is. Een meerval is op zijn engels namelijk een CATfish ;) Zo heel vreemd is het dan toch niet meer? :biggrin2:

OT: Lekker begin van de dag. Met de fiets vol tegen een autodeur aan gereden omdat de bestuurster de deur open deed op het moment dat ik langs de auto fietste..... Nu een snee bij mijn wenkbrauw en een groeiende bult naast mijn oog :-\ Benieuwd hoe stijf ik morgen zal zijn :-X
Door Siberienne
dinky89 schreef:Ja, maar Biggles is een kat en denkt daarom dat het voor hem is. Een meerval is op zijn engels namelijk een CATfish ;) Zo heel vreemd is het dan toch niet meer? :biggrin2:

OT: Lekker begin van de dag. Met de fiets vol tegen een autodeur aan gereden omdat de bestuurster de deur open deed op het moment dat ik langs de auto fietste..... Nu een snee bij mijn wenkbrauw en een groeiende bult naast mijn oog :-\ Benieuwd hoe stijf ik morgen zal zijn :-X
Ohw bah wat een pech. Stomme bestuurster! Beterschap ! Zorg goed voor jezelf.

Moet wel zeggen: gelukkig dat het hierbij gebleven is, dit kunnen zulke gevaarlijke ongelukken zijn. Een kennis van mijn moeder is bij zo'n actie dodelijk ten val gekomen.

OT ik heb boodschappen gedaan, uitgebreid. Heel uitgebreid. Naar de intratuin, praxis, boerenwinkel, dierenwinkel, blauwe bessen boer en toen heel erg binnendoor achter de trekker naar huis omdat de doorgaande weg opgebroken was. De humor van landelijk wonen ;D

maaaarrrrrr de groente en fruit voorraad is weer op peil!
Laatst gewijzigd door Siberienne op do 24 aug 2017, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door src_esther
dinky89 schreef:OT: Lekker begin van de dag. Met de fiets vol tegen een autodeur aan gereden omdat de bestuurster de deur open deed op het moment dat ik langs de auto fietste..... Nu een snee bij mijn wenkbrauw en een groeiende bult naast mijn oog :-\ Benieuwd hoe stijf ik morgen zal zijn :-X
Oh shit. Vreselijk is dat, ben ik altijd bang voor. Mijn moeder brak ooit haar bovenbeen op die manier. Beterschap!
Door dinky89
Ja, schade aan mij valt erg mee gelukkig. Mogelijk ook wel geluk dat ik vol remde en probeerde uit te wijken waardoor de zijkant van mijn stuur ergste klap op heeft gevangen want wiel van fiets is ook totaal niet verbogen, alleen rechterkant van mijn stuur gekrast en die handrem zat gedraaid. Dat terwijl de deur van haar auto flink ontzet was en niet meer dicht wilde :o Overigens had ik ook wel erg met bestuurster te doen, zij trilde nog meer dan ik van de schrik en was heel aardig verder ;)
Net wel even langs de huisarts geweest die het sneetje heeft gelijmd zodat het mooier geneest en voor mogelijke gevolgschade verzekeringstechnisch (dan moet je dag van ongeluk bij arts zijn geweest) en rest van middag vrij genomen :)
dinky89 schreef:Ja, maar Biggles is een kat en denkt daarom dat het voor hem is. Een meerval is op zijn engels namelijk een CATfish ;) Zo heel vreemd is het dan toch niet meer? :biggrin2:

Hahaha is Biggles nog slimmer dan ik al dacht, nu is een stuk logischer dat hij die snoepjes zo lekker vond ;D .

Dat is geen lekker begin van de dag, hier in de straat zie ik het vaak net goed gaan. Hoelijk valt het mee met de stijfheid morgen. Beterschap!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door