Jullie hebben een heel mooie match gespeeld. Mooi verweerd ook. En een terechte uitslag naar mijn idee.

Bij ons ook weer wat jongens hun beentjes kunnen strekken die anders nooit de kans krijgen. Daar dienen oefenmatchen voor he.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef:Ale proficiat Nederland.Naar mijn idee wel. En er mag van mij in zulke wedstrijden ook vaker gewisseld worden. Om zo wat meer spelers te kunnen laten spelen en zo.
Jullie hebben een heel mooie match gespeeld. Mooi verweerd ook. En een terechte uitslag naar mijn idee.![]()
Bij ons ook weer wat jongens hun beentjes kunnen strekken die anders nooit de kans krijgen. Daar dienen oefenmatchen voor he.
Mandarijn schreef:Naar mijn idee wel. En er mag van mij in zulke wedstrijden ook vaker gewisseld worden. Om zo wat meer spelers te kunnen laten spelen en zo.Nog vaker? Er wordt nu al 6 keer gewisseld ipv 3 keer
dinky89 schreef:Nog vaker? Er wordt nu al 6 keer gewisseld ipv 3 keerNee 6 is goed. Maar veel coaches doen dat niet, die houden het bij 4 spelers. Dat snap ik dan niet. Nu heb je de kans en dan gebruik je hem niet.
Mandarijn schreef:Daar is de 0-1!!!!Ik was sporten dus niet kunnen kijken. Maar ik moest wel glimlachen om deze uitspraak. Wat zijn de andere 9 leeuwinnen wanneer ze zelfs met 1 vrouw het doel weten te vinden?
Zelfs met 1 vrouw vinden de leeuwinnen het doel. Nu moet Zwitserland 5x scoren om naar het WK gaan
dinky89 schreef:Ik was sporten dus niet kunnen kijken. Maar ik moest wel glimlachen om deze uitspraak. Wat zijn de andere 9 leeuwinnen wanneer ze zelfs met 1 vrouw het doel weten te vinden?Nou gewoon één woord vergeten![]()