Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tibbies
Fijn dat je er een maatje voor Raf bij neemt.
Eerlijk gezegd vind ik de reactie van de fokker not done 🥲

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door dinky89
Spijtig om te lezen dat de fokker geen compensatie geeft. Bij Jop en Iza werd ons heel duidelijk gezegd dat we een jaar garantie kregen mochten ze binnen een jaar overlijden. Uiteraard geldt die garantie niet wanneer ze op straat onder de auto zouden komen maar wel juist bij een ziekte als FIP omdat FIP plotseling op kan duiken. Maar dat doet de fokker ook omdat ze het zelf van de andere kant heeft meegemaakt en toen ook geen compensatie kreeg.

Hopelijk is er zaterdag een fijne klik en een goed gevoel bij degene die jullie nu op het oog hebben :-*
Door hannabelgje
Rafje helpt aan alle kanten. Frank is aan het werk en Raf helpt keihard mee. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
We zijn bij het nieuwe kereltje gaan kijken en over 2 weken gaan we hem ophalen. Dan is hij 15 weekjes. Naam twijfel. Bento of Miso.

Door Too
Over 2 weken al wat fijn Hanna
Dat gaat vast wel goed komen met jullie trio.

Het is een knapperd, wat denk je krijgt hij nog wat 'points' of blijft hij zo licht?
Door hannabelgje
Too schreef:Over 2 weken al wat fijn Hanna
Dat gaat vast wel goed komen met jullie trio.

Het is een knapperd, wat denk je krijgt hij nog wat 'points' of blijft hij zo licht?
Hij is lilac tabby point net zoals zijn moeder. (Zie foto van mams). Hij gaat dus nog donkerder worden. Afbeelding

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door