Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Siberienne schreef: di 21 jul 2020, 17:40 Oooooh ik begreep je helemaal verkeerd Kaela ;D sorry! Ik moest het ook googelen want zag de afbeelding ook niet in beeld
Dat geeft niet. En als ik het niet mooi zou vinden zou ik dat ook wel durven zeggen hoor. Maar enige dat belangrijk is, is dat Lizzy er blij van gaat worden! Na al die tijd met een vloer met kieren!
Oh, de rubber matten. Dat zijn deze:

https://www.artwoninginrichting.nl/prod ... us-rubber/

Dit is en isolatie maar ook om oneffenheden in de ondervloer "eruit te halen". Op sommige plekken heeft Leo meer correcties uit moeten voeren en daar heeft hij een ander spulletje (van 3 mm dik) voor gebruikt. Dus er ligt eerst een oude planken vloer (en die is niet vlak), daarop de rubber matten en daarover heen zitten die OSB platen. Daarop komt dus Coretec en daar zit nog een dun kurk laagje onder voor de laatste oneffenheden.

100% stabiel is de vloer niet geworden, in die zin: het blijft een houten vloer natuurlijk...... Maar wij denken dat het Coretec er nu wel op kan.
Heel mooie kleur, daar gaan jullie vast ontzettend blij mee zijn. Ga je hem zelf leggen, als een click-laminaat, of wordt hij gelijmd?

Die van mij is dus gelijmd en daar kun je zonder problemen een emmer water op gooien, maar ik vraag me dat altijd af bij de click-versies: is dat ook zo waterdicht?
Cathelijn schreef: wo 22 jul 2020, 07:41 Heel mooie kleur, daar gaan jullie vast ontzettend blij mee zijn. Ga je hem zelf leggen, als een click-laminaat, of wordt hij gelijmd?

Die van mij is dus gelijmd en daar kun je zonder problemen een emmer water op gooien, maar ik vraag me dat altijd af bij de click-versies: is dat ook zo waterdicht?
Leo gaat 'm leggen en het is een click versie. Dat is ook omdat de ondergrond gewoon niet perfect is, wat ie wel moet zijn als je gaat lijmen. Maar hij is wel 100% watervast:

COREtec is dé koploper in duurzame vloeren. Er zijn verschillende modellen beschikbaar, met ieder zijn eigen unieke voordelen. De COREtec vloeren zijn 100% watervast, extreem stabiel, eenvoudig te plaatsen, geschikt voor elke ondergrond, hebben een hoge kras-weerstand, zijn dempend en zeer geschikt als u huisdieren heeft.

We gaan het meemaken.....
Zo, drie kwart van de kamer is klaar! Fritzi heeft 'm goedgekeurd!
IMG_20200725_162441[1].jpg
IMG_20200725_162441[1].jpg (4.8 MiB) 2073 keer bekeken

Wat een gewerk zeg.... Ik ben helemaal afgeserveerd. Morgen het laatste deel.

Maarrrrrrrrrrrrrrrrr. Die vloer is STROEF! Echt fantastisch! Zelfs met sokken aan kun je niet meer over de vloer glijden. Dus so far so good!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door