Siberienne schreef: ↑di 21 jul 2020, 16:34 Ik vrees van wel - ik vind hem namelijk ook mooiOooooh ik begreep je helemaal verkeerd Kaela![]()
Maar smaken verschillen - mag toch?

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑di 21 jul 2020, 16:34 Ik vrees van wel - ik vind hem namelijk ook mooiOooooh ik begreep je helemaal verkeerd Kaela![]()
Maar smaken verschillen - mag toch?
Siberienne schreef: ↑di 21 jul 2020, 17:40 Oooooh ik begreep je helemaal verkeerd KaelaDat geeft niet. En als ik het niet mooi zou vinden zou ik dat ook wel durven zeggen hoor. Maar enige dat belangrijk is, is dat Lizzy er blij van gaat worden! Na al die tijd met een vloer met kieren!sorry! Ik moest het ook googelen want zag de afbeelding ook niet in beeld
Cathelijn schreef: ↑wo 22 jul 2020, 07:41 Heel mooie kleur, daar gaan jullie vast ontzettend blij mee zijn. Ga je hem zelf leggen, als een click-laminaat, of wordt hij gelijmd?Leo gaat 'm leggen en het is een click versie. Dat is ook omdat de ondergrond gewoon niet perfect is, wat ie wel moet zijn als je gaat lijmen. Maar hij is wel 100% watervast:
Die van mij is dus gelijmd en daar kun je zonder problemen een emmer water op gooien, maar ik vraag me dat altijd af bij de click-versies: is dat ook zo waterdicht?