Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Chouka
De link gaat naar foto's met frieten.

Een betere verklaring is dat er in België 150 haarden tegelijk waren. Dus 150 personen die het ergens hadden opgelopen en ongeweten heel veel mensen hebben besmet. Een aantal grote feesten in tenten heeft hierbij toe bijgedragen.
Een verklaring waarom er in Belgisch Limburg zoveel meer zijn is dat ze in Limburg blijkbaar veel socialer leven, het carnaval intenser wordt gevierd en er meer personen in Italië op vakantie gegaan zijn.

Anders zou ik vanaf nu ook patat gaan zeggen.
Door pluk
dinky89 schreef: wo 22 apr 2020, 13:07 Nu kan ik het niet meer terugvinden maar wanneer je patat zegt zou je minder kans hebben op corona dan wanneer je friet zegt. Vergelijk de kaart qua gebieden:
https://www.google.com/search?q=verband ... LtFe0q-1QM
Linkje klopt niet helemaal ;)

Maar ja, waar val ik dan onder???
Ik zeg friet, woon in patat gebied en heb familie in frieten regio. Voorlopig hou ik t maar op french fries, misschien helpt dat :biggrin2:
Door dinky89
Chouka schreef: wo 22 apr 2020, 13:13 De link gaat naar foto's met frieten.

Een betere verklaring is dat er in België 150 haarden tegelijk waren. Dus 150 personen die het ergens hadden opgelopen en ongeweten heel veel mensen hebben besmet. Een aantal grote feesten in tenten heeft hierbij toe bijgedragen.
Een verklaring waarom er in Belgisch Limburg zoveel meer zijn is dat ze in Limburg blijkbaar veel socialer leven, het carnaval intenser wordt gevierd en er meer personen in Italië op vakantie gegaan zijn.

Anders zou ik vanaf nu ook patat gaan zeggen.
Kom je nu wel bij kaart via de link?

Overigens staat het niet voor niets onder humor ;) uiteraard is het niet de verklaring. Noord Nederland had week eerder vakantie dan zuiden toen wintersportgebieden nog minder brandhaarden waren en boven de rivieren kennen we ook niet carnaval zoals het katholieke zuiden.
Door sam28
;D ;D ;D ;D Die boeken!
pluk schreef:Ik zeg friet, woon in patat gebied en heb familie in frieten regio. Voorlopig hou ik t maar op french fries, misschien helpt dat
Is french fries niet meer Amerikaans? Ik weet niet of je daar nou zo blij van moet worden nu. :biggrin2:
Door Chouka
dinky89 schreef: wo 22 apr 2020, 16:58 Kom je nu wel bij kaart via de link?

Overigens staat het niet voor niets onder humor ;) uiteraard is het niet de verklaring. Noord Nederland had week eerder vakantie dan zuiden toen wintersportgebieden nog minder brandhaarden waren en boven de rivieren kennen we ook niet carnaval zoals het katholieke zuiden.
Neen. Nog niet. Ik dacht idd dat we in het andere coronatopic waren. Daarmee dat antwoord.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door