Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef: ↑wo 22 apr 2020, 13:07 Nu kan ik het niet meer terugvinden maar wanneer je patat zegt zou je minder kans hebben op corona dan wanneer je friet zegt. Vergelijk de kaart qua gebieden:Linkje klopt niet helemaal
https://www.google.com/search?q=verband ... LtFe0q-1QM
hannabelgje schreef: ↑wo 22 apr 2020, 06:33 Ze zijn weer geweldigBwahahahaha!
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Chouka schreef: ↑wo 22 apr 2020, 13:13 De link gaat naar foto's met frieten.Kom je nu wel bij kaart via de link?
Een betere verklaring is dat er in België 150 haarden tegelijk waren. Dus 150 personen die het ergens hadden opgelopen en ongeweten heel veel mensen hebben besmet. Een aantal grote feesten in tenten heeft hierbij toe bijgedragen.
Een verklaring waarom er in Belgisch Limburg zoveel meer zijn is dat ze in Limburg blijkbaar veel socialer leven, het carnaval intenser wordt gevierd en er meer personen in Italië op vakantie gegaan zijn.
Anders zou ik vanaf nu ook patat gaan zeggen.
pluk schreef:Ik zeg friet, woon in patat gebied en heb familie in frieten regio. Voorlopig hou ik t maar op french fries, misschien helpt datIs french fries niet meer Amerikaans? Ik weet niet of je daar nou zo blij van moet worden nu.
dinky89 schreef: ↑wo 22 apr 2020, 16:58 Kom je nu wel bij kaart via de link?Neen. Nog niet. Ik dacht idd dat we in het andere coronatopic waren. Daarmee dat antwoord.
Overigens staat het niet voor niets onder humoruiteraard is het niet de verklaring. Noord Nederland had week eerder vakantie dan zuiden toen wintersportgebieden nog minder brandhaarden waren en boven de rivieren kennen we ook niet carnaval zoals het katholieke zuiden.