Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3292203
Spikkelneus schreef:Tungsten begint een echte buitenhond te worden! En omdat hij het in de tuin zo leuk vindt, wordt het ook makkelijker voor hem om mij een beetje los te laten. Binnen plakt hij nog wel heel erg aan me, maar dat vind ik wel gezellig.
IMG_5364.JPG
WOW, WOW, WOW, wat ziet hij er fantastisch uit! Gespierd, minder gehavend (neus zie je nog ietjepietsjeiets) uit! Mijn god wat is hij een knappe,mooie vent :smitten: :smitten: :smitten:
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3292213
Plekken op pootjes vandaag - klein, roze, haargroei. En let ook op het verschil in zoolkussen.
IMG_5372.JPG
IMG_5372.JPG (1.8 MiB) 828 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Spikkelneus op vr 31 mar 2017, 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#3292250
Dat ziet er mooi rustig uit zeg, die wonden op zijn pootjes. Hij is duidelijk aan het genezen, zowel lichamelijk als geestelijk - wat een heerlijke snuit heeft hij toch! Mazzelhond is ie!
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3292253
Lizzy schreef:Wow!!!!!!!!!!!!

Wat een verschil!!!!!

Je hebt echt wonderen verricht!
En ik heb er niks opgesmeerd (want dat liet hij niet toe). Dit is alleen door de overstap naar barf, samen met wat supplementen. En een heleboel stress-reductie natuurlijk.
Gebruikersavatar
Door Neally
#3292297
Helemaal gemist. Wat een leuke hond. Wat gebof maar weer.
En als ik hem zo zie vinnik ut nog best als een jonge stip uitzien.
Echt onwijs veel plezier met de bink.

Knappie :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door