Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
koekje schreef:Toch is dat best groot hè...
Meneer heeft ook schoenmaat 46. Maar dat is een beer van een vent van 195.
Ik ben trouwens tijdens en na de zwangerschap van Vera van 38 naar 39 gegaan. Dus misschien kom jij ook op 46 uit :biggrin2:
Ja best wel een beetje he :biggrin2:

Ik heb op dit moment inderdaad 46 maar had goede hoop dat het weer 45 zou worden na de zwangerschap, maar jij denkt dat het dat misschien zo blijft :???:
O wat fijn ik heb altijd al nog groter poten willen hebben ::)

Iemand nog interresen in leuke hakken in maar 45 :P

Moet wel eerlijk bekennen dat ik sowieso erg groot in alles ben behalven mijn lengte.
Ik ben 1,75, heb een kuit omtrek van 50cm, bh maat F/G ( nu dus G/I ::) ) helen groten handen, helen dikken polsen ( echt het bot ) grote heupen en dikken kont :biggrin2:
Dus dan lijken mijn voeten ook echt niet zo heel erg groot, enkel als ik mijn schoen uit doe en ze naast die van een anderen hou zie je pas hoe groot ze zijn :biggrin2:

Mijn vriend heeft trouwens echt poezelige voetjes met maat 40 :biggrin2:
Maar ik heb wel eens exen gehad waarbij we elkaar schoenen aan konden omdat we de zelfde maat hadden :biggrin2: liep ik per ongeluk opeens op zijn kisten inplaats van de mijnen ::) ;D
jasmijn schreef:
Ja best wel een beetje he :biggrin2:

Ik heb op dit moment inderdaad 46 maar had goede hoop dat het weer 45 zou worden na de zwangerschap, maar jij denkt dat het dat misschien zo blijft :???:
O wat fijn ik heb altijd al nog groter poten willen hebben ::)

Iemand nog interresen in leuke hakken in maar 45 Afbeelding

Moet wel eerlijk bekennen dat ik sowieso erg groot in alles ben behalven mijn lengte.
Ik ben 1,75, heb een kuit omtrek van 50cm, bh maat F/G ( nu dus G/I ::) ) helen groten handen, helen dikken polsen ( echt het bot ) grote heupen en dikken kont :biggrin2:
Dus dan lijken mijn voeten ook echt niet zo heel erg groot, enkel als ik mijn schoen uit doe en ze naast die van een anderen hou zie je pas hoe groot ze zijn :biggrin2:

Mijn vriend heeft trouwens echt poezelige voetjes met maat 40 :biggrin2:
Maar ik heb wel eens exen gehad waarbij we elkaar schoenen aan konden omdat we de zelfde maat hadden :biggrin2: liep ik per ongeluk opeens op zijn kisten inplaats van de mijnen ::) ;D
Ik had bij jou een beeld van een petieterig meisje Afbeelding
Dat klopt dus duidelijk niet...
Door jasmijn
Nee ik ben meer een rubense vrouw :biggrin2:
Een oude boerin, groot, grof en zeer stevig gebouwd :P

Vroeger toen ik nog gezond was won ik met armpje drukken ook van veel van de jonges en mannen om me heen, toen was ik ook echt één bonk spieren :cool:
vroeger was ik ook altijd in beweging, fietsen overal naar toe, reed bijna elke dag paard, liep uren met de honden en was constant aan het bouwen en doen.

Nu helaas niet meer omdat door de pijn ik een half jaar op bed heb gelegen en toen van veel doen naar niks doen ben gegaan en zo erg veel aan gekomen ben, ging toen van 85 kilo puur spier naar 130 puur vet :-\
Heb dat er helaas nog steeds niet af, voor de zwangerschap wel naar 115 gegaan maar nu weer op 130 :(

Maar ik heb goede hoop dat elza dat er weer een beetje helpt af drinken :cool:
Door jasmijn
;D ;D ;D ;D

Wel humor inderdaad, maar nee ik ben alles behalven slank :biggrin2:
Nooit geweest en ga ik ook nooit worden ;)

O oeps ja dat is haar echte naam :biggrin2:
Iedereen hier in mijn omgeving weet het al en dan krijg je van die dingen als schilderijtjes van 2 super lieve meisjes met haar naam er op en een geborduurd slabbetje en omslag doek met haar naam van een van de nichten van mijn vriend en tot mijn ligte walging een goude armbandje en kettinkje met haar naam er in gegraveerd van schoonmoeder ::)
Dat laaste is echt types Portugees en niet echt mijn smaak sieraden bij baby's, maar ach als dat schoonouders en vriendlief gelukkig maakt dan doe ik het haar wel een keer om ( voor de foto of een feestje of zo )
Door Aprilsnow
Charlie Angel schreef:Maar jij bent dan ook niet groot. :biggrin2: :biggrin2:
Zei zij die 1.80 is. ::)
1.75 - 1.80 niveau reus voor mij :-\
met maatje 36 en een kuit van 36.5 cm is het vinden van (berg)schoenen en vooral laarzen ook een uitdaging hoor ;)
Maat 46 zou ik in kunnen varen :o
Door jasmijn
Ach met een opa en vader van 2 meter zijn jullie allemaal klein voor mij :P

Voor mij is het vinden van laarzen geen uitdaging, het is gewoon simpel weg onmogelije ::)
Niet voor niets heb ik mijn paardrij laarzen ooit op maat laten maken, helaas had ik toen nog maat 44 dus die zijn nu te klein :'(

De schoen van mijn vader en opa makten altijd perfecte poppen bedjes :biggrin2:
En die geweldige houte klompen van mijn vader waren echt super gave poppen bootjes :D

En als je clouwn wou spelen had je altijd perfecte mega schoenen :cool: ging je wel geheid mee op je bek maar dat was ook weer juist zo leuke uitdaging ;D
Door Martine-Tom
Lizetta schreef: OT: lekker gewerkt vandaag! Vanaf morgen 4 dagen schoonfamilie, wat zal ik daar eens over zeggen...
Zin om hier te logeren? :biggrin2:
Door Lizetta
Normaliter kondigen ze zo'n weekend 3/4 weken van tevoren aan en kan ik niet meer vrij krijgen. Dat vind ik altijd heel erg ;D
Dan gaan we een (mid)dagje en is alles ok. Nu hadden ze het al een half jaar geleden aangegeven, dus ik kon er niet meer onder uit...
Er was nog een sprankje hoop van de week toen bleek dat ze een huisdiervrij huisje hadden geboekt (uit gewoonte, ja vast >:( ). Het is ze echter gelukt het om te boeken... Eén troost: de hondjes kunnen mee en ik heb mijn zwangerschap als smoes om me af en toe terug te trekken :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door