Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Dreetje
Ik kreeg net een prachtige bos bloemen bezorgd voor moederdag.....maar ik heb helemaal geen kinderen.
Er zat een lief kaartje bij van stiefzoon en stiefschoondochter (wat klinkt dat raar), 2 lieve jonge mensen
die zo hun best doen qua werk en opleiding en het met elkaar erg leuk hebben.
Ik ben een trotse "moeder"......
Afbeelding
Door doranto
Gisteren eindelijk te horen gekregen dat de financiering van mijn zoon zijn huis is goedgekeurd door de bank! :circle: :groupwave2: :circle:
Als het goed is, is de overdracht de 18de :D
Zal wel wennen zijn, zijn lege kamer :-\
Dreetje schreef:Ik kreeg net een prachtige bos bloemen bezorgd voor moederdag.....maar ik heb helemaal geen kinderen.
Er zat een lief kaartje bij van stiefzoon en stiefschoondochter (wat klinkt dat raar), 2 lieve jonge mensen
die zo hun best doen qua werk en opleiding en het met elkaar erg leuk hebben.
Ik ben een trotse "moeder"......
Afbeelding
Prachtige bos bloemen, geniet ervan!
Door Kaela
Wegens vakantie van mijn trainer al 3 keer zelf hardgelopen. En dat vind ik best spannend, zelf kiezen hoe ver, hoe hard, hoeveel intervallen. Ik heb dus vrij voorzichtig gedaan, ook vanwege de pijn in de pootjes na de veluwe. Maar net heb ik er toch nog een extra interval van 1,5 minuut achteraan geplakt en dat ging superrrrr. Dus heel blij!
Door Charlie Angel
Charlie die tegenwoordig weer helemaal goed alleen thuis kan blijven! Heel blij mee. Gebeurd niet vaak dat hij alleen hoeft te blijven maar met wederom een stuk revalidatie op komst is dat wel prettig.
Mijn knappe manneke!
Door hannabelgje
Gisteren op animal event kattenspeeltjes gekocht, een catnip pillow, een yeowww stinkies en een nieuwe kong kockeroo. Fleur is helemaal blij met haar stinkies. Zo schattig!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door