Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Angelique schreef:Zelfs het weer vind je leuk :biggrin2:
Niks mis mee toch? (Afgezien van de nekhernia :biggrin2:)

Afbeelding
Door Nynke
Ik heb vandaag een metalen bench gekocht voor de rooie takketeef, ook Mayla genoemd. Maar hij is te klein >:( >:( Dus hopen dat ik um maandag terug kan brengen.
Het probleem is dat Mayla languit in de bench gaat liggen en Yesco in een hoekje gepropt zit. En als hij met zijn ogen knippert, bij wijze van spreken, scheldt ze hem uit. Dus ik wil ze scheiden in de oto. Maar we hebben maar een Pandaatje en daar is niet heel veel ruimte in :( :(
Door jasmijn
Ik voel me ziek, de helen dag al en het gaat niet over, sterker nog het word erger :(

Net de dag voor mijn zus vrijgezellen feest >:(

Heb bijna nooit iets te doen heb een keer iets leuk word ik ziek :-\ waarom niet volgende week of vorige week of elke willen keurige anderen dag dat ik toch niks te doen heb. :???: >:(

Maar ik ga wel hoor, al ben ik dood ziek ik wil dit voor geen goud missen!
Door Angelique
Wat is dat toch met die MP-figuren. Je wilt blijkbaar iets verkopen, je krijgt een goed bod, je krijgt er mail achteraan met "noem je prijs" en je krijgt gewoon geen reactie.
Door frodo quin
Wolf, die quasi noot overgeeft moest dat daarnet wel doen. In plaats van dan mooi op de vloer te gaan zitten moest het vanop de keukenkast, waar het lekker van naar beneden droop. Hij was nog niet klaar en ging vanop de dampkap verder kotsen, recht in mijn vers gezette kop thee en in de volle thermos die er dus open naast stond :doh: Nu ja, hij is veel te geweldig om boos op te zijn :smitten: , maar ik hoop toch dat als hij ooit nog eens moet kotsen dat hij dan de plaats wat beter uitkiest. :)
Door Kaela
Gatver Frodo Quin! Ik hoop ook voor je dat ie het de volgende keer op een beter plekje neerlegd! (Hier alleen op de vloerbedekking van het halletje en de kleedjes in de douche. Kotsen op een makkelijk schoon te maken oppervlakte is beneden de stand van de dames >:( )

OT: Luxeprobleem. Voor welke nieuwe lens ga ik... Ik hoef helemaal niet nu te beslissen, maar ik wil het wel... Dilemma's!
Door Anne in Zweden
Naar de stad 18 km verderop gereden om boodschappen te doen. In de stad 18 km verderop aangekomen om boodschappen te doen, blijkt mijn handtas met portemonnee nog thuis te staan. >:( 18 km terug naar huis gereden om tas te halen. 18 km terug naar de stad gereden om eindelijk boodschappen te doen. #gelukkigheefteenmensnietsbeterstedoen :wall: :wall: :wall:
Door EliScooby
Anne in Duitsland schreef:
Ja, mijn auto is een stuk gespierder nu! :biggrin2:
Misschien dacht ze serieus dat je op de fiets zou gaan :D ;D
Door frodo quin
EliScooby schreef:Misschien dacht ze serieus dat je op de fiets zou gaan :D ;D
Ik had inderdaad gelezen dat je tot daar gefietst was. Jammer, was veel gezonder geweest :)
Door Anne in Zweden
frodo quin schreef:Ik had inderdaad gelezen dat je tot daar gefietst was. Jammer, was veel gezonder geweest :)
Ja, 't is goed met je. :P Heen alle oud papier, plastic en metaal mee, en terug groente en fruit en de rest voor een week. Bergop en bergaf, zonder fietspaden en deels onverhard. Kom 't maar een keer voordoen! ::) :biggrin2:

Edit: o, en vooral: zonder fiets! ;D
Door Anne in Zweden
EliScooby schreef:Misschien dacht ze serieus dat je op de fiets zou gaan :D ;D
Ik word al moe bij de gedachte... :-X :biggrin2: En dan ook nog twee keer op en neer, oef! Maar goed, jij weet hoe het er hier uitziet, Frodo niet. :D
Door frodo quin
Anne in Duitsland schreef:Ja, 't is goed met je. :P Heen alle oud papier, plastic en metaal mee, en terug groente en fruit en de rest voor een week. Bergop en bergaf, zonder fietspaden en deels onverhard. Kom 't maar een keer voordoen! ::) :biggrin2:

Edit: o, en vooral: zonder fiets! ;D
Ik zou het heus wel komen voordoen hoor, :whistle: maar jij hebt geen fiets en ik ook niet, dus ja, niets aan te doen, overmacht :biggrin2:
Door Anne in Zweden
frodo quin schreef:Ik zou het heus wel komen voordoen hoor, :whistle: maar jij hebt geen fiets en ik ook niet, dus ja, niets aan te doen, overmacht :biggrin2:
Kom je toch op de (leen)fiets hierheen? :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door