Angelique schreef:Zelfs het weer vind je leukNiks mis mee toch? (Afgezien van de nekhernia

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Zelfs het weer vind je leukNiks mis mee toch? (Afgezien van de nekhernia
frodo quin schreef:Wel lekker sportiefJa, mijn auto is een stuk gespierder nu!
Anne in Duitsland schreef:Misschien dacht ze serieus dat je op de fiets zou gaan
Ja, mijn auto is een stuk gespierder nu!
EliScooby schreef:Misschien dacht ze serieus dat je op de fiets zou gaanIk had inderdaad gelezen dat je tot daar gefietst was. Jammer, was veel gezonder geweest![]()
frodo quin schreef:Ik had inderdaad gelezen dat je tot daar gefietst was. Jammer, was veel gezonder geweestJa, 't is goed met je.
EliScooby schreef:Misschien dacht ze serieus dat je op de fiets zou gaanIk word al moe bij de gedachte...![]()
Anne in Duitsland schreef:Ja, 't is goed met je.Ik zou het heus wel komen voordoen hoor,Heen alle oud papier, plastic en metaal mee, en terug groente en fruit en de rest voor een week. Bergop en bergaf, zonder fietspaden en deels onverhard. Kom 't maar een keer voordoen!
![]()
Edit: o, en vooral: zonder fiets!
frodo quin schreef:Ik zou het heus wel komen voordoen hoor,Kom je toch op de (leen)fiets hierheen?maar jij hebt geen fiets en ik ook niet, dus ja, niets aan te doen, overmacht