Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Kim_S schreef: Daar is ze hoor :biggrin2:

Zou ik gewoon vragen!
Ik was er al  :biggrin2:

Vragen durf ik wel. Alleen denk ik dat beleren voor de kar m echt niet wordt, gezien ik daar niks van bak, en mijn zusje haar amibities, euh, op zijn, na het vorige avonduur.
Gelukkig liep er toen iemand naast het paard, maar het resultaat was dat diegene in het midden aan het hoofdstel hing, ons paard om diegene heen galoppeerde/draaide, en de kar, met mijn zusje erop, daaromheen zwiepte. Nah. Ben blij dat ik er niet eens bij was  :biggrin2:
Door K&D
Net met enige verbazing en blijdschap naar buiten gekeken...er vloog wat groots door de tuin en het bleek een ransuil te zijn die op de nok van ons schuurtje prachtig zichtbaar was. Genieten.
Door Hope
Kim_S schreef: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-* :-*

OT: ontzettend leuke dag gehad!
"Hope" was met haar bijna-echtgenoot hier, om ons nieuwste knollie weer in het gareel te krijgen.
Het beestje heeft nooit wat geleerd, behalve dat je met bijten en schoppen altijd je zin krijgt. Als je alleen al naar haar voeten wees dan kreeg je een schop. Hoefsmid ging dus niet, en dat was toch echt wel nodig onderhand. Ik kreeg het niet goed voor elkaar om het te doorbreken, dus vandaar dat we wel wat gedragstherapie konden gebruiken.
Na 2x een uurtje trainen kon ik zelf alle 4 haar voetjes optillen, en haar overal aanraken. Iets wat vanochtend nog onmogelijk leek. En dat alles zonder dwang en met alleen maar belonen. Ik ben echt onder de indruk, en ontzettend blij dat we nu de basisverzorging kunnen doen zonder paniek. Heerlijk  :)
Ontzettend bedankt voor je hulp Marloes!!!  :-* :-* :-*
Graag gedaan!  :-*
Door eelke
Van iemand gehoord die overleden is (mag ik dat hier wel neerzetten? ;) ) waarvan ik de naam herkende. Kwam in mijn mail en facebook suggesties voorbij. Dus mijn mail doorgespit, heb naam, foto, adres, telefoonnummer, maar ik weet t nog niet  :-\ raar

Enfin, zo wel een heleboel mailtjes over en weer gevonden tussen mij en vriendinnen, van toen we 17/18 waren  :D genoeg voor een avondje lol! Helaas lijkt mijn mail adres van daarvoor geblokt te zijn... dus de puber mails van ervoor bestaan niet meer denk ik.
Door hannabelgje
Hier wachten we op een pakketje. Zou tussen maandag en woensdag bezorgt worden. En vervolgens stonden ze op zaterdagochtend voor de deur terwijl ik onder de douche stond.
Vandaag komen ze weer terug. Geen idee hoe laat dus zorgen we maar dat we voor 9 uur klaar zitten.
Door Kaio
Belgische post Hanna  ;) :biggrin2:

Oo fantastisch dat marloes het paardje van kim zo goed heeft geholpen ( of ja kim  :biggrin2:)

Vandaag hier maar een spoetsen, heb ik altid zo'n zin in!  :whistling:

Eneerst maar een schelp met water gaan vullen.
Want wat ik nou niet helemaal snap is dat Kaio nu al mega aan het hijgen is, zo warm is het toch nog niet? Of zou hij het al voelen?
Alhoewel het nu al 16 graden is. Maar toch  :-\
Door eelke
Hier is het al 20,5 kaio...

Me verslapen, werd gelukkig wakker gebeld. Ik zou de hele dag in de tuin gaan zitten, maar nu is de halve dag al voorbij en moet ik ook nog boodschappen doen.
Door -Annemarie-
Gruwels, het is altijd warm op het werk. Kom ik vanmorgen binnen in zomerse kleding, is het hartstikke koud.  :(  ::)
Flink sjouwen met boeken werkt wel.  :P
Na zessen nog even lekker in de tuin in het zonnetje gezeten.  :)

:bigarmhug:  voor Nynke!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door