Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3101589
Mijn lieve schat....ze gaat nu toch wat achteruit.
Vorige week merkte ik dat ze minder graag at. Bak ging wel gewoon leeg, maar normaal is het twee keer met je ogen knipperen en dan was het op. Nu ging het rustiger.
En wat op viel was dat haar urine erg donker was, beetje troebel.
Vrijdag even bij de da langs geweest, urine mee genomen.
Hmm de da voelde toch ook wat in haar buik...kon niet zo voelen wat precies. Kan bij de lymfe zijn, of bij de darmen...
Om precies te weten hoe of wat zouden we een foto moeten maken, en dan vergelijken met de scan.
In de urine werd ook wat gevonden, ik ben de naam even kwijt, maar een bepaalde waarde was veel te hoog. Tja dat zag ik met het blote ook ook wel.
Om precies te weten of het van de darmen, lever of nieren afkomt zou je bloed onderzoek moeten doen.
Maar ja met en de foto en het bloedonderzoek is het dan...dat we weten waar het vandaan komt maar we kunnen er niets mee.

Dus ja de arts zei me al dat ik er rekening mee moet houden dat er al meer speelt...het is niet alleen haar poot en de uitzaaiing in de longen....er is verder binnen in ook zeker wat gaande..
Zij zei me dus al, kijk goed naar haar, hoe reageert ze op eten, is ze misselijk moet ze overgeven, dat zijn ook dingen die vertellen hoe het met haar gaat.

Pfff moeilijk hoor, ja natuurlijk blijf ik haar in de gaten houden. Alles valt me op, er ontgaat me niets.
Als je haar dan gister weer rond ziet lopen toen ze mee was naar een training van Fendi, helemaal blij toen ze ook een dummy mocht halen.... bah, bah wat is dit moeilijk zeg...
Ze voelt zich echt nog wel blij, maar ze gaat toch ook echt wel achteruit.

Wat me ook opvalt is dat ze nu bijvoorbeeld vaak gewoon op het laminaat gaat liggen, terwijl het echt een kleedjes en kussen hond is, normaal gesproken lag ze nooit op de kale vloer.
#3101628
Ach, wat een rottijd ga je in nu samen.  :-* :'(

Ik zou niks meer laten onderzoeken. Je weet wat het is, alleen niet waar het zit. Zoals de dierenarts aangaf, heel goed op haar welzijn letten en daar naar handelen.

Onderzoeksresultaten geven het moment van afscheidnemen ook niet aan. Heel veel sterkte!
#3101636
Heel veel sterkte de komende periode.  :-* :bigarmhug: Waardeloos en zo moeilijk.Want je wil zo graag dat ze er nog lang is.  :'( :'(

En ik sluit mij bij mijn voorgangster aan. Geen onderzoeken meer laten doen. Honden doen inderdaad of dat het beter gaat dan het werkelijk is. Maar je oog zit er op, en je kent haar zo goed.  :-*
Laatst gewijzigd door Neally op di 21 apr 2015, 08:06, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door