Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Geweldig!

Ik wist zelfs niet eens dat er werkelijk een boek in de maak was!  ::)
Ik dacht dat je geplaagd werd, maar je niet gek liet maken...  :biggrin2:

Nou, dikke proficiat hoor!
Ik hoop dat het veel mensen verder kan helpen en over de streep trekken. Zit al meteen te denken of ik mijn pa geen exemplaar cadeau zou gaan doen als hij op pensioen gaat (dan mag hij weer een hond, eerder niet...  ;)).
zurca schreef: Vertel, vertel.... :)
Wij staan op de lijst voor een Duitse staande langhaar pup. 5e voor een reutje, 7 puppy's geteld bij de echo vorige week. Het blijft dus nog steeds vreselijk spannend! Begin april is de moeder uitgerekend. Op de verjaardag van Sunday, die deze week 10 maanden geleden overleden is.

Zoiets?  :P :-*
Femke schreef: Wij staan op de lijst voor een Duitse staande langhaar pup. 5e voor een reutje, 7 puppy's geteld bij de echo vorige week. Het blijft dus nog steeds vreselijk spannend! Begin april is de moeder uitgerekend. Op de verjaardag van Sunday, die deze week 10 maanden geleden overleden is.

Zoiets?  :P :-*
Wat spannend Femke!
Ik zal duimen dat er een prachtig puppy voor jullie bijzit... met die uitgerekende datum zou je toch gaan denken dat er iemand een vinger...euh pootje in de pap heeft ;) :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door