Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EliScooby
eelke schreef: Hoe dat uitspreken ging en wat er precies moeilijk was  ::) :biggrin2:
Het ging gelukkig erg goed, geen haperingen of gestotter. En heel gek zei ik toch net iets anders dan ik vooraf bedacht had. Het moeilijke eraan was dat ik vind dat je iemand geen aanzoek moet doen als je niet van plan bent de rest van je leven bij diegene te blijven. Uiteraard ben ik dat, maar dat uitspreken kan er best als een te beklimmen Mt. Everest uitzien.

:biggrin2: :naughty: :tease:
Door EliScooby
eelke schreef: Die heb ik al een aantal keer (al dan niet in geschonken toestand) gehad maar het antwoord is altijd nee :P  trouwen is leuk, bij een ander  :biggrin2:
En waarom nee dan? Behalve dat het bij een ander leuk is? Ik zou heftig teleurgesteld zijn als Maxi nee had gezegd.
Door eelke
Mini's 3-tal schreef: En waarom nee dan? Behalve dat het bij een ander leuk is? Ik zou heftig teleurgesteld zijn als Maxi nee had gezegd.

Ik hoef niet te trouwen, maar dat heb ik al lang en breed vanaf het begin bekend gemaakt, anders hadden we dat wel gedaan toen we ons huis kochten. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door