Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#3085199
Ramses1 schreef: De La Perm verhaart niet en kan bijna door voor een poedel ;)
De Cornish en de Devon ook niet! Dus laat die poedel maar alleen Poedel zijn. ;)
Door Ruisje
#3085202
sella schreef: Wij hadden een zwart poesje en die is gedekt door wie weet, en die kreeg 2 rode poesjes en 2 rode katertjes, en 1 gestreept zwart wit poesje. Daarna nooit meer kittens gehad vanwege castratie, dit nestje kwam voor ze gecastreerd werd, we hadden een afspraak staan voor en toen bleek ze al zwanger te zijn.
Dat zwarte poesje zal wel een hele donkere schildpad poes geweest zijn, anders is de uitkomst onmogelijk. Sommige schilpad poezen hebben zo weinig rood dat ze wel helemaal zwart lijken. Btw, pappa van dit nest was rood en het gestreepte poesje was  schilpad gestreept met ook heel weinig rood. ;)
Door sella
#3085254
Ah dat zou wel veel verklaren. Ik wist niets van haar ouders daar ik haar uit een vuilniszak in de sloot had gered. De rest was al dood en die waren nu ik terugdenk een bonte variatie.
Ze was 5 weken geschat door  de dierenarts.
Bij ons is ze 12 geworden.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3085256
Bij een kat die in de wijde natuur gedekt wordt, zijn de kittens zelden van dezelfde vader. Voor de verwekking van elk kitten gebeuren meerdere dekkingen en doorgaans zijn er meerdere katers die de poes bestijgen.  Kleurverschillen tussen de kittens uit eenzelfde nest zijn dus perfect mogelijk, maar moeten natuurlijk wel altijd gelinkt kunnen worden aan de moeder.  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door