Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door winni
Ach....laat die arme hond lekker op die hocker....'t is koud hoor zo'n kort vachtje ;)
Door keetje
Hier staat de kachel ook te snorren. Ik heb, als proef, een pan stoofperen in het oventje gezet.  :biggrin2: Oventemp.  is nu 150 graden dus ik denk dat dat wel gaat lukken.
Door Lil
blij als ik dadelijk thuis ben. Op het werk heb ik het de hele dag ijskoud gehad.
Door Nadia
Hier ondertussen 25,5 graden :D
Ik moet zeggen dat lang duurt voordat de hele onder verdieping warm is. Maarja het is ook best groot.
Door dinky89
Hier nog altijd 20 graden in huis zonder enige verwarming.
Nu voor een knusser gevoel wel kaarsjes aangestoken  :biggrin2:
Door keetje
Kachel is nu al weer een paar uur "uit' maar hij blijft loeiheet. Het is nog steeds 22 graden. En de stoofpeertjes waren super. Dat is dan toch wel weer mooi meegenomen.
Door marina
Hier brandt de houtkachel ook voor het eerst in weken. Wat een heerlijk warmte is het toch ook.
Ondanks dat ik het in de winter vaak vervloek (enige verwarming) zal ik in mijn volgende huis toch ook echt een houtkachel willen!
Door Kim_S
marina schreef: Hier brandt de houtkachel ook voor het eerst in weken. Wat een heerlijk warmte is het toch ook.
Ondanks dat ik het in de winter vaak vervloek (enige verwarming) zal ik in mijn volgende huis toch ook echt een houtkachel willen!
Zijn er serieus nog meer mensen zonder CV??
Wauw...
Door marina
Kim_S schreef: Zijn er serieus nog meer mensen zonder CV??
Wauw...
Zeker  ;D ;D Ik hoop op een winter zoals afgelopen jaar  :)

Ik weet alles over bevroren leidingen in de douche, wolkjes blazen in huis, altijd maar de kachel aan de praat houden. Iedere winter neem ik me voor dat dit het laatste jaar is, maar dan wordt het weer beter weer en dan ben ik de winter zo weer vergeten  8)
Door Martine-Tom
Hier staat nu ie nu ook weer even aan *rilt*
Door Kim_S
marina schreef: Zeker  ;D ;D Ik hoop op een winter zoals afgelopen jaar  :)

Ik weet alles over bevroren leidingen in de douche, wolkjes blazen in huis, altijd maar de kachel aan de praat houden. Iedere winter neem ik me voor dat dit het laatste jaar is, maar dan wordt het weer beter weer en dan ben ik de winter zo weer vergeten  8)
Ieder jaar roep ik na de winter: dit doe ik nooooooit meer zonder CV!
Maar ieder jaar is er nog steeds niet genoeg geld voor een CV als de winter weer begint...  :-\
We hadden geld genoeg voor de aanleg van verwarming, totdat de DSB failliet ging. Toen konden we niet meer bij dat geld. En als je dan om en om je baan kwijt bent, krijg je dat niet zo 1-2-3 bij elkaar.

Dit jaar gaat er eindelijk genoeg geld zijn!  :D
Binnen een paar maanden hebben we ein-de-lijk verwarming in het hele huis, niet alleen de huiskamer  :D
Zal raar zijn om geen wolkjes te blazen in de keuken, of op de badkamer. De wc. De slaapkamer.  :biggrin2:
Nadia schreef: Zonder cv :o
I know. Shocking. Dit wordt de 7e winter met alleen houtkachel  :-X
Hopelijk heel gauw genoeg centjes!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door