Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
Ik zat met het bord op schoot naar het voetbal te kijken en heb eindelijk ook kunnen genieten.

De Belgen hebben niet kunnen scoren tegen Wales. Ze hebben gelijk gespeeld (0-0).
Zag nog net het einde van die wedstrijd.
Door Mieke L.
eelke schreef: Jaaa! Heb weer samen met m'n voetbalvrouwen gekeken, oranje peestamp gegeten en commentaar geleverd  :D
klinkt gezellig!
Door dinky89
Ik heb gekeken en eindelijk weer eens een wedstrijd die om aan te gluren was :D

Betwijfel wel of Guusje nog doorgaat, straalt totaal geen plezier uit. En dan is het de vraag of Danny Blind de opvolger inderdaad wordt zoals vastgelegd voor de periode na Guus....

Waar ik mij wel over verbaas is dat men verwacht datDriesje Mertens dit weekend weer zal gaan spelen  :o Afgevoerd met een zware hersenschudding lijkt mij dat zeer onverstandig in elk geval.
Ook zeer verrassend is het dat Griekenland heeft verloren van de faroer eilanden. De voormalig Europees kampioen die verliest van een stel amateurs (niet eens van prof voetballers....)

Hebben jullie trouwens ook de blijdschap gezien bij San Marino na afloop van de wedstrijd die in 0-0 eindigde? Wanneer je alleen de reacties na het laatste fluitsignaal ziet zou je toch op zijn minst denken dat ze hebben gewonnen of de cup hebben gewonnen  :D filmpje
Laatst gewijzigd door dinky89 op di 18 nov 2014, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mandarijn
Mieke L. schreef: Niet gekeken, maar idd gelezen dat Yolanthe zwanger is  ::) Geen idee wie de wedstrijd gewonnen heeft trouwens.
Niemand het is een gelijkspel geworden (1-1)
Ik heb tussendoor gekeken en het laatste half uur helemaal gemist.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door