Angelique schreef: Ook lief"we got to stick together"![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mini's 3-tal schreef: -5Das koud, rondje met de vrieswagen vanavond?![]()
Kim_S schreef: Das koud, rondje met de vrieswagen vanavond?Altijd![]()
Mini's 3-tal schreef: AltijdIn de cabine bedoelde ik hèMaar als het daar -5° is, maak ik me ernstig zorgen
Normaal zo rond de -20/-25.
eelke schreef: Ik wilde al langer starten met bier brouwen....zijn zulke leuke sets voor!Bier brouwen en muziek luisteren goede combi toch? Dat bier brouwen lijkt me eigenlijk ook heel leuk, in mijn wijntijd is dat er nooit van gekomen maar is vast heel leuk om te gaan doen! Daar ga ik me verder in verdiepen!
Maar ja nu was ik vanmiddag met mijn moeder in een muziek winkel. Ze heeft nl net een nieuwe platen/cd speler gekocht en nu kon ze natuurlijk weer lekker plaatjes uitzoeken. Ook wel erg leuk! 10 platen voor 5 euro!
Dus nu weet ik t niet meer![]()
keetje schreef: Dachten wij ook dat onze wijn zou doen, koppijn bezorgen, maar het was een heerlijk wijntje. Ik heb helaas nog maar 1 fles die we koesteren voor een speciaal moment naar keuze.Ja zo leuk! Voor mij al weer heel wat jaartjes geleden maar we hebben het er soms nog wel eens over die wijnen en hoe lekker ze waren (en hoe snel je er teut van werd)Heerlijk, zo'n pruttelende fles in de gangkast. En dan steeds overgooien in een andere fles. Rook ook zo heerlijk. 8)
Lizzy schreef: Wij hebben dat ook ooit geprobeerd, bier brouwen (in onze bierdagenEn toch wil ik het proberen). Zo! Daar kregen we een partij koppijn van, van dat spul
![]()
![]()
![]()