Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Mini's 3-tal schreef: Altijd :biggrin2: Maar als het daar -5° is, maak ik me ernstig zorgen ::) Normaal zo rond de -20/-25.
In de cabine bedoelde ik hè  :biggrin2:

Ik wil ook wel jam maken en wecken en zo. Lijkt me echt leuk.
Nu nog budget...  ::) :(
Door eelke
Ik wilde al langer starten met bier brouwen....zijn zulke leuke sets voor!
Maar ja nu was ik vanmiddag met mijn moeder in een muziek winkel. Ze heeft nl net een nieuwe platen/cd speler gekocht en nu kon ze natuurlijk weer lekker plaatjes uitzoeken. Ook wel erg leuk! 10 platen voor 5 euro!

Dus nu weet ik t niet meer  ;D
Door keetje
Dachten wij ook dat onze wijn zou doen, koppijn bezorgen, maar het was een heerlijk wijntje. Ik heb helaas nog maar 1 fles die we koesteren voor een speciaal moment naar keuze. :biggrin2: Heerlijk, zo'n pruttelende fles in de gangkast. En dan steeds overgooien in een andere fles. Rook ook zo heerlijk. 8)
Door Mieke L.
eelke schreef: Ik wilde al langer starten met bier brouwen....zijn zulke leuke sets voor!
Maar ja nu was ik vanmiddag met mijn moeder in een muziek winkel. Ze heeft nl net een nieuwe platen/cd speler gekocht en nu kon ze natuurlijk weer lekker plaatjes uitzoeken. Ook wel erg leuk! 10 platen voor 5 euro!

Dus nu weet ik t niet meer  ;D
Bier brouwen en muziek luisteren goede combi toch? Dat bier brouwen lijkt me eigenlijk ook heel leuk, in mijn wijntijd is dat er nooit van gekomen maar is vast heel leuk om te gaan doen! Daar ga ik me verder in verdiepen!
Door Mieke L.
keetje schreef: Dachten wij ook dat onze wijn zou doen, koppijn bezorgen, maar het was een heerlijk wijntje. Ik heb helaas nog maar 1 fles die we koesteren voor een speciaal moment naar keuze. :biggrin2: Heerlijk, zo'n pruttelende fles in de gangkast. En dan steeds overgooien in een andere fles. Rook ook zo heerlijk. 8)
Ja zo leuk! Voor mij al weer heel wat jaartjes geleden maar we hebben het er soms nog wel eens over die wijnen en hoe lekker ze waren (en hoe snel je er teut van werd)
Door Mieke L.
Lizzy schreef: Wij hebben dat ook ooit geprobeerd, bier brouwen (in onze bierdagen :biggrin2: ). Zo! Daar kregen we een partij koppijn van, van dat spul :-X :-X :-X
En toch wil ik het proberen  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door