Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

fransbulletje schreef: Net even naar de Praxis om haken voor de vlag te halen.
Kunstof haak geknapt bij het vlaggen op 5 mei, had niet verwacht hem weer zo snel nodig te hebben.
Tja wij hebben geen vlag, anders hing ik hem halfstok  :-\
Radja schreef: Maar dan zou je in een testament kunnen zetten dat jouw zus die minder dan een cent te makken heeft,jouw huis erft en een trustfond voor jouw honden,waardoor zij ze kan verzorgen! Hoop dat het nog lang en lang niet zover is! Maar wij hadden dat ook via een testament geregeld voor Shabu, de katten en daarna voor Radja!
Ja, als ze dat zou hebben gewild, zouden we dat hebben gedaan :). Maar in dit geval was het (mijn voorbeeld) "bij wijze van spreken". Mijn zus wil geen 4 honden.
Lizzy schreef: Ja, als ze dat zou hebben gewild, zouden we dat hebben gedaan :). Maar in dit geval was het (mijn voorbeeld) "bij wijze van spreken". Mijn zus wil geen 4 honden.
Ik wel hoor. Frou Frou, Fritzie en Biscuit zijn hier ook welkom naast Linga.
Lizzy schreef: Ja, als ze dat zou hebben gewild, zouden we dat hebben gedaan :). Maar in dit geval was het (mijn voorbeeld) "bij wijze van spreken". Mijn zus wil geen 4 honden.
Sorry dat heb ik dan verkeerd begrepen,maar het is vreselijke gedachte dat wanneer jullie wat gebeurt, jullie 4 schatten "op straat" staan en waarschijnlijk wanneer ze een onderkomen vinden,ze niet allemaal bij 1 huishouden worden opgenomen :'(. Heb je geen vrienden waarmee je iets kan regelen? En volgens mij bestaat er ook zoiets als stichting dierenvrienden,waar je die dingen alvast kan regelen! Maar weet de juiste naam van die instantie niet,maar daar kom ik wel achter!

"Edit":Stichting dierenlot,dat is de stichting waar ik ff niet kon opkomen
Laatst gewijzigd door Radja op di 22 jul 2014, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Erna schreef: Ik wel hoor. Frou Frou, Fritzie en Biscuit zijn hier ook welkom naast Linga.
Wow Erna, wat ontzettend fantastisch! Dat wordt hier maar zo even gezegd, problem solved  :biggrin2: Lizzy. Zonder gekheid, zo zie je maar weer wat voor mensen hier op het forum zitten  O0 :).
Erna schreef: Ik wel hoor. Frou Frou, Fritzie en Biscuit zijn hier ook welkom naast Linga.
Wat ben je toch een lekker lief wijf he ;D ;D :-* :-* :-* :-* :-*. Hebbie ineens 4 honden erbij :o :o :biggrin2:. Maar serieus he Erna, als zou jij zou willen zorgen dat ze goed terecht komen (je hoeft ze niet zelf te houden hoor, hahaha, sjeesus, moet je toch niet aan denken in 1 klap nog 4 honden erbij :biggrin2:), dan zou ik je eeuwig dankbaar zijn :-* :-* :-* :-*. Heb jij wel geen moer aan, als ik vanuit de hemel op de aarde neer kijk ::) :biggrin2:

Heb jij iets (officieels) geregeld voor jouw honden?
Tja stel dat wij er beiden niet meer zouden zijn...
Voor de 2 poezen maak ik me niet zo'n zorgen, die zijn heel lief en gemakkelijk en dat zou zich wel regelen in de familie/vriendenkring en anders via de Rasclub Maine Coon, waar wij zelf ook altijd veel werk voor hebben verzet.

Borke was een makkelijke hond en daar zouden voldoende gegadigden voor zijn geweest.
Die hechtte zich ook gemakkelijker aan andere mensen.

Maar Sofi.
Sofi is geen gemakkelijke hond.
Ja voor ons wel inmiddels...
Ze zou op ons 'wachten' vrees ik, dat deed ze altijd als ze voor een nachtje wegging.
Ik ken niemand die voor haar zou kunnen/willen zorgen.
Formeel zou ze terug kunnen naar de stichting waar ze vandaan komt.

Eigenlijk gaat ze bijna altijd mee als we samen weg gaan, maar ja een tripje naar de super kan je al fataal worden en dan...

Op dit soort momenten is het toch knap onhandig om geen ouders meer te hebben en geen kinderen....
Lizzy schreef: Wat ben je toch een lekker lief wijf he ;D ;D :-* :-* :-* :-* :-*. Hebbie ineens 4 honden erbij :o :o :biggrin2:. Maar serieus he Erna, als zou jij zou willen zorgen dat ze goed terecht komen (je hoeft ze niet zelf te houden hoor, hahaha, sjeesus, moet je toch niet aan denken in 1 klap nog 4 honden erbij :biggrin2:), dan zou ik je eeuwig dankbaar zijn :-* :-* :-* :-*. Heb jij wel geen moer aan, als ik vanuit de hemel op de aarde neer kijk ::) :biggrin2:

Heb jij iets (officieels) geregeld voor jouw honden?
Och, waarschijnlijk zou ik ze allevier zelf houden alleen al om het feit dat ik ze ken en de baasjes dierbaar zijn. Als je het wilt beschrijven, be my guest..ik zorg voor ze als jullie iets overkomt.

Ja ik heb iets geregeld voor onze honden. Nog niet helmaal officieel maar officieus dus wel. Twee vriendinnen gaan er samen voor zorgen dat onze honden goed terecht komen wanneer manlief en mij iets overkomt. Verder heb ik een levensverzekering van een aardig bedrag afgesloten en daarvan wil ik nog beschrijven dat mocht ons beide iets overkomen dat beschikbaar is voor de verzorging van de honden. Overkomt alleen mij iets dan is het uiteraard voor manlief.
Erna schreef: Och, waarschijnlijk zou ik ze allevier zelf houden alleen al om het feit dat ik ze ken en de baasjes dierbaar zijn. Als je het wilt beschrijven, be my guest..ik zorg voor ze als jullie iets overkomt.

Ja ik heb iets geregeld voor onze honden. Nog niet helmaal officieel maar officieus dus wel. Twee vriendinnen gaan er samen voor zorgen dat onze honden goed terecht komen wanneer manlief en mij iets overkomt. Verder heb ik een levensverzekering van een aardig bedrag afgesloten en daarvan wil ik nog beschrijven dat mocht ons beide iets overkomen dat beschikbaar is voor de verzorging van de honden. Overkomt alleen mij iets dan is het uiteraard voor manlief.
:-*, je bent een engel. Ik neem contact met je op achter de schermen :-*

Goed geregeld! Maar goed, het is gewoon niet te hopen dat we ooit tegelijkertijd met onze partner gaan :-X

Ik moet ineens denken aan IBM. Mensen in een echte hoge belangrijke positie mochten dus serieus niet samen reizen. Echt, niet samen in 1 vliegtuig. Ik denk dat jij en ik (en meerdere van ons) die maar moeten implementeren thuis :biggrin2:
Ik geloof ook niet dat ik die twee van ons ergens kwijt kan  :-\ mijn moeder heeft een hond, mijn zusje heeft een hond, mijn schoonouders twee, en ik heb nou ook niet echt 2 kleintjes die je zo maar ergens erbij propt.
Dus ik zou het eigenlijk niet weten. Misschien toch maar eens over hebben, hoewel ik ook denk, als ik plotseling dood ga, ben ik dood. En wij hebben juist wel honden liefhebbers in de omgeving (waardoor juist onze honden daar niet kunnen) dus ik denk juist wel dat die voor iets zorgen dan. En dan heb ik het liefst dat zij dat doen op de manier hoe zij dat willen.

Maar morgen dag van nationale rouw. Vlaggen half stok, een minuut stilte, en geen reclame's op de publieke (radio) zenders zoals ik begreep.
Ik vind het mooi, en fijn. Beetje weer een landsgevoel hoop ik.
En anderzijds hoop ik ook weer heel egoïstisch dat het geen persoonlijke dag van rouw wordt, want mijn oma ligt slecht in het ziekenhuis... dat dan ook wel weer.  :-\
Pfff ingewikkeld allemaal.
Afbeelding

Voor de mensen met facebook- of die er op een soortgelijke manier invulling aan willen geven:
Het is maar een idee, maar morgen komen de slachtoffers terug in Nederland (Einhoven Airport).
We kunnen niet allemaal bloemen brengen bij Schiphol, dus ik dacht, als we nu eens allemaal een bloem als profielfoto nemen?
Niks moet...alles mag.

Ik doe mee... ook hier kwam het akelig dichtbij  :'(
Wat is nou 'de bedoeling' voor de werkende mensen? En wij hebben vandaag op het dorp groot feest, paardenmarkt, braderie, feestavond etc. Zou dat door gaan? Ik sta er 100% achter hoor! maar het is wel heel erg plotseling besloten en ik kan alleen voor de overheid een protocol vinden... Wie weet het wat de do's en don'ts zijn vandaag?
Jantina schreef: Wat is nou 'de bedoeling' voor de werkende mensen? En wij hebben vandaag op het dorp groot feest, paardenmarkt, braderie, feestavond etc. Zou dat door gaan? Ik sta er 100% achter hoor! maar het is wel heel erg plotseling besloten en ik kan alleen voor de overheid een protocol vinden... Wie weet het wat de do's en don'ts zijn vandaag?
Ik heb géén idee en ik denk bijna niemand.

Ik ga vandaag op het werk wel verzoeken of we mee kunnen doen aan de minuut stilte. We kunnen wel life streaming aanzetten en op dat moment even ons werk onderbreken. Ik vind het een heel mooi gebaar als iedereen zo'n stukje respect en medeleven toont.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door