Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Pfff, dat zijn de pittige dagen idd; laat-vroeg. Ze hadden mij vanavond tot 23.00 ingeroosterd en dan morgenochtend weer om 7.00 beginnen. Daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Nou mag ik morgen om 8.30 beginnen  ;)
Door Ronald
Ivonne schreef: (had ik moeten weten... hier staat er een ongebruikt in de kast  :-[)
Dat had ik moeten weten  ;D

Inmiddels maar weer een lekker bakkie genomen, na een dagje hard werken...
Maar ach... goed voor de overuurtjes, zal  ik maar zeggen!
Door Nadia
Inge en Bono schreef: Pfff, dat zijn de pittige dagen idd; laat-vroeg. Ze hadden mij vanavond tot 23.00 ingeroosterd en dan morgenochtend weer om 7.00 beginnen. Daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Nou mag ik morgen om 8.30 beginnen  ;)
Ja dat zijn best heftige diensten. Voor de zwangerschap ging het nog wel. Maar nu heb ik echt mijn 8 uur slaap nodig. (Al dan niet onderbroken). En die red ik niet als ik om 22.30 thuis ben en 06.25 moet vertrekken. Nu mag dit gelukkig maar 1x in de week gebeuren.
Voordeel is wel.. Ik leer ervan om tussen de middag eens op mijn gat te gaan zitten.
Door Kim_S
Ivonne schreef: (had ik moeten weten... hier staat er een ongebruikt in de kast  :-[)
Wat zonde!
Zit me al tijden af te vragen of het iets zou zijn voor manlief, maar ik vind ze zo prijzig.
Is het geen fijn apparaat dat je hem niet gebruikt?
Door Ronald
Kim_S schreef: Wat zonde!
Zit me al tijden af te vragen of het iets zou zijn voor manlief, maar ik vind ze zo prijzig.
Is het geen fijn apparaat dat je hem niet gebruikt?
De adviesprijs voor deze was € 149. En die ik heb is de handmatige. Dus watertoevoer totdat je zelf stopt.
De automaat is nog een slagje duurder: € 169. Let wel: ook dit is een adviesprijs.

Ik heb deze kunnen kopen als demo-model uit de winkel. Scheelde heul veul. En gewoon 2 jaar garantie.
Ik vind hem niet verkeerd...
Door Kim_S
Ronald schreef: De adviesprijs voor deze was € 149. En die ik heb is de handmatige. Dus watertoevoer totdat je zelf stopt.
De automaat is nog een slagje duurder: € 169. Let wel: ook dit is een adviesprijs.

Ik heb deze kunnen kopen als demo-model uit de winkel. Scheelde heul veul. En gewoon 2 jaar garantie.
Ik vind hem niet verkeerd...
Hmmm een goeie aanbieding ergens zou nog wel kunnen dan. Ga ik eens in de gaten houden.
We hebben een senseo van een jaar of 10 oud, dus die zal ook heus wel een keer vervangen moeten worden. Ik drink zelf zo goed als nooit koffie, maar manlief best regelmatig.
Duurt nog een paar maandjes voordat hij jarig is, dus ik heb nog even om rond te kijken  :biggrin2:
Door bloemetje
Kim_S schreef: Weet je, ik neem die hond niks kwalijk. Er wordt ook helemaal niks met het beestje gedaan, en hun idee van uitlaten is het hek open zetten. Want zo ging dat vroeger ook  :-X
Maar er kunnen echt hele gevaarlijke dingen gebeuren zo. Voor hetzelfde geld geeft Knollie die hond een rotschop  :-\
Dus dan maar stroom aan de buitenkant, hopelijk houdt dat hem wel tegen...
O ja dat werkt wel! Natuurlijk t is de schuld van t baasje.  Je hond los over straat zonder toezicht kan niet in deze tijden.
Door koekje
Vera en ik hebben vanmiddag boodschappen gedaan, het was leuk. Nu alleen wel wat in mn rug, want ik had Vera te hoog opgeknoopt zitten.
Ik blijf het echt heel gezellig vinden, kind in de doek.
Door koekje
Hier was het vandaag niet zo warm, graadje of 20 maximaal denk ik. Geweven doek is ook veel minder broeierig dan een rekbare. Ik heb een dunne zomerdoek besteld, die is helemaal dun en luchtig.
Door koekje
Aaaaaaaarghhh!

Was ik vandaag bij de Netto, ben ik gewoon de rozenbotteljam vergeten!  >:(
Die hebben ze verder alleen ook bij de natuurwinkel en daar kom ik ook niet meer zo makkelijk.
Door TMG1961
Had ik een koppelstuk gehaald voor de afvoer denk ik thuis laat ik even kijken of ie op de pijp past. Krijg ik het koppelstuk niet meer los :( Morgen maar even vragen of buurman hem los kan draaien, ik heb te weinig kracht in m'n handen :(
Door -Annemarie-
koekje schreef: Aaaaaaaarghhh!

Was ik vandaag bij de Netto, ben ik gewoon de rozenbotteljam vergeten!  >:(
Die hebben ze verder alleen ook bij de natuurwinkel en daar kom ik ook niet meer zo makkelijk.
Bij de Jumbo ook, althans in mei die in Ouddorp.  :D  Lekker, rozenbotteljam!  :)
Door Kim_S
TMG1961 schreef: Had ik een koppelstuk gehaald voor de afvoer denk ik thuis laat ik even kijken of ie op de pijp past. Krijg ik het koppelstuk niet meer los :( Morgen maar even vragen of buurman hem los kan draaien, ik heb te weinig kracht in m'n handen :(
Maar hij past dus  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door