Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: Heb mezelf een kadootje gegeven...(had ik moeten weten... hier staat er een ongebruikt in de kast
![]()
Ivonne schreef: (had ik moeten weten... hier staat er een ongebruikt in de kastDat had ik moeten weten)
Inge en Bono schreef: Pfff, dat zijn de pittige dagen idd; laat-vroeg. Ze hadden mij vanavond tot 23.00 ingeroosterd en dan morgenochtend weer om 7.00 beginnen. Daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Nou mag ik morgen om 8.30 beginnenJa dat zijn best heftige diensten. Voor de zwangerschap ging het nog wel. Maar nu heb ik echt mijn 8 uur slaap nodig. (Al dan niet onderbroken). En die red ik niet als ik om 22.30 thuis ben en 06.25 moet vertrekken. Nu mag dit gelukkig maar 1x in de week gebeuren.![]()
Ivonne schreef: (had ik moeten weten... hier staat er een ongebruikt in de kastWat zonde!)
Kim_S schreef: Wat zonde!De adviesprijs voor deze was € 149. En die ik heb is de handmatige. Dus watertoevoer totdat je zelf stopt.
Zit me al tijden af te vragen of het iets zou zijn voor manlief, maar ik vind ze zo prijzig.
Is het geen fijn apparaat dat je hem niet gebruikt?
Ronald schreef: De adviesprijs voor deze was € 149. En die ik heb is de handmatige. Dus watertoevoer totdat je zelf stopt.Hmmm een goeie aanbieding ergens zou nog wel kunnen dan. Ga ik eens in de gaten houden.
De automaat is nog een slagje duurder: € 169. Let wel: ook dit is een adviesprijs.
Ik heb deze kunnen kopen als demo-model uit de winkel. Scheelde heul veul. En gewoon 2 jaar garantie.
Ik vind hem niet verkeerd...
Kim_S schreef: Weet je, ik neem die hond niks kwalijk. Er wordt ook helemaal niks met het beestje gedaan, en hun idee van uitlaten is het hek open zetten. Want zo ging dat vroeger ookO ja dat werkt wel! Natuurlijk t is de schuld van t baasje. Je hond los over straat zonder toezicht kan niet in deze tijden.
Maar er kunnen echt hele gevaarlijke dingen gebeuren zo. Voor hetzelfde geld geeft Knollie die hond een rotschop
Dus dan maar stroom aan de buitenkant, hopelijk houdt dat hem wel tegen...
koekje schreef: Aaaaaaaarghhh!Bij de Jumbo ook, althans in mei die in Ouddorp.
Was ik vandaag bij de Netto, ben ik gewoon de rozenbotteljam vergeten!
Die hebben ze verder alleen ook bij de natuurwinkel en daar kom ik ook niet meer zo makkelijk.
TMG1961 schreef: Had ik een koppelstuk gehaald voor de afvoer denk ik thuis laat ik even kijken of ie op de pijp past. Krijg ik het koppelstuk niet meer losMaar hij past dusMorgen maar even vragen of buurman hem los kan draaien, ik heb te weinig kracht in m'n handen
![]()