Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Hierbij plaatjes van de eerste resultaten, met voor en na foto's

Voor:

Afbeelding

na:

Afbeelding

Voor:
Afbeelding

na:

Afbeelding

voorheen stond  een ronde  salontafel in mijn woonkamer
Ik heb op  MP 2 vierkante  kleinere tafels gescoord,,  zoals deze:

Afbeelding

Nu zien ze er zo uit:

Afbeelding

Het is de bedoeling om  het beslag van de tafels  en de kasten hetzelfde te houden, dus  als ik rond ben geweest, dan worden de knoppen  en grepen vervangen.
Tot nu toe  ben ik tevreden met het resultaat  en voldoet het ook aan de stijl waar ik naar toe wil.

Zaterdag  hele leuke  lampen gezien in landelijke stijl  , nog ff sparen...  :biggrin2:

Nu ga ik met een kast  stoeien  ::)
Laatst gewijzigd door nova op ma 29 sep 2014, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
BusKay schreef: She's satisfied and I must say it looks awesome..

Now time to change the wallpaper  :biggrin2: :biggrin2:
that's the plan too
Dat wordt in 2 kleurtjes gedaan met een lijstje op de grens. Mijn zoon zal dat lijstje moeten plaatsen, maar die  is zijn eigen past gekochte woning aan t renoveren. Dus moet ik m ff met rust laten. Maar staat wel op de planning  ;)
Pauline schreef: Miet heb jij de tafelbladen met een roller en verdunde verf geschilderd?
ja.

Maar er zit wel een addertje onder het gras. Als ze ook maar ietwat aangedroogd zijn, dan kun je niet nog ff  een streek doen met de rol. dan gaat t mis, net zoals bij mij.

Dan helpt wel weer schuren en opnieuw rollen .

Andere tip: Als je verf op waterbasis gebuikt, dan moet je blauwe rollen gebruiken en kwasten met een blauw  geverfd stukje in de steel. Die zijn speciaal voor verf op waterbasis.
Witte rollen en  kwasten met rood gelakte stukjes zijn voor verf op terpentine basis  ;)
Laatst gewijzigd door nova op ma 29 sep 2014, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door