Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
Sterkte eelke met je voet, ik weet hoe naar het kan zijn  :bigarmhug:

Mijn stomme voet ongelukken lijstje staat nu op:
1 mossel ( 2cm snee in hiel )
3 roestige spijkers ( alle 3 een anderen keer )
1 spitvorken ( bove kant voet tijdens het mesten )
1 dichte ordner map ( 2 gaten zijkant voer, was er op gaan staan  ???)
En dan nog de ontelbare stuken glas en  punezes  ::)

Ot:
Vanochtend samen met vriend lief ontbeten, toen hij weg wou gaan kwam het pakje van Zooplus binnen.
Gelijke met haku getrainde op het nieuwe mandje dat ik heb gekocht, daarna de doos gelijke aan de stoep gezet voor het grofvuil.
Heerlijke rondje gelopen met haku die netjes een poepje deed  8) , daarna lekker met hem gespeeld op een klein kinderspeelplaats waar van die rubber matten liggen.
Zo leuk als hij achter zijn balletje aan rent, net een kat met die pootjes  ;D

Dadelijke even het huis een grote buurt geven want morgen ga ik naar mijn ouders.
Mag dan naar de tandarts  :nerves: en naar de chiroprakter, joepie  ::)
Door K&D
jasmijn schreef: Sterkte eelke met je voet, ik weet hoe naar het kan zijn  :bigarmhug:

Mijn stomme voet ongelukken lijstje staat nu op:
1 mossel ( 2cm snee in hiel )
3 roestige spijkers ( alle 3 een anderen keer )
1 spitvorken ( bove kant voet tijdens het mesten )
1 dichte ordner map ( 2 gaten zijkant voer, was er op gaan staan  ???)
En dan nog de ontelbare stuken glas en  punezes  ::)
Dat zijn geen ongelukjes...dat is een abonnement... :o
Door zhiva
vannacht om half 3 wakker geworden en niet meer in slaap kunnen komen.  :-\
Een lieve vriend is gister zijn moeder verloren en ik blijf maar piekeren. Ben er naar van. Mede daarom en wegens mijn snothoofd vandaag nog maar even ziek thuis gebleven. Het slaat nergens op natuurlijk, ze is gelukkig zo gezond als een vis, maar ik ga zo denk ik maar even langs mijn eigen mams.
Raar zoals alles dan in je hoofd gaat zitten. Ik heb vannacht heel veel aan Marijke gedacht welke ik nooit in real live heb gekend.
En aan nog een aantal BP-ers die met dit bijltje hebben moeten hakken het afgelopen jaar. Wat een rotziekte is het ook...  :'(
zhiva schreef: vannacht om half 3 wakker geworden en niet meer in slaap kunnen komen.  :-\
Een lieve vriend is gister zijn moeder verloren en ik blijf maar piekeren. Ben er naar van. Mede daarom en wegens mijn snothoofd vandaag nog maar even ziek thuis gebleven. Het slaat nergens op natuurlijk, ze is gelukkig zo gezond als een vis, maar ik ga zo denk ik maar even langs mijn eigen mams.
Raar zoals alles dan in je hoofd gaat zitten. Ik heb vannacht heel veel aan Marijke gedacht welke ik nooit in real live heb gekend.
En aan nog een aantal BP-ers die met dit bijltje hebben moeten hakken het afgelopen jaar. Wat een rotziekte is het ook...  :'(
Sterkte ook voor meneer Zhiva. Niet mams aansteken met je gesnotter he? ;-)
Maxi's 3-tal schreef: @Pluto; je weet toch hoe dat gaat. Tuurlijk is het bijna altijd zijn schuld. :biggrin2: :biggrin2:

Nou Lique, jij maakt het gelijk wel heel erg. :biggrin2:
Ik keek in mijn glazen bol......of was het mijn bierglas  :biggrin2:
Door jasmijn
K&D schreef: Dat zijn geen ongelukjes...dat is een abonnement... :o
;D ;D ;D ;D

Zo voelt inderdaad regelmatig  ::)

Ben een beetje van de raren ongelukjes, ooit een keer een mot in mijn oor gekregen  ???
Heeft me 4 uur geduurd voor ze me "geloofde" en ik naar de huisarts werd gebracht om hem er uit te laten spuiten  ::)
Door Ronald
Inge en Bono schreef: Definitief helemaal geen schade aan de garage na de brand in Poeldijk gisteravond/vannacht/vanochtend. We hadden reuze geluk dat de wind goed stond :duimen:
Pfew.... gelukkig!
Mini's 3-tal schreef: Het is gewoon allemaal mijn schuld :biggrin2: Maar moet zeggen dat die honing-vlierbessenwijn (http://www.ambrosia.nl) als likeurtje best wel lekker is.
En wat is het volgende op de lijst? Een Nobeltje?  :biggrin2:
Angelique schreef: Ik keek in mijn glazen bol......of was het mijn bierglas  :biggrin2:
Ik heb altijd dubbel glas: een bril en een glas met drank. Isoleert goed, trouwens!  :D
@Ronald: Ik drink ook nog wel eens een witte of rosé wijn, de sterke drank kan ik slecht tegen. Zeg altijd maar: Een keer aan de fles ruiken is voor mij genoeg :biggrin2:

En even huishoudelijk: De mus is opgestegen, ik herhaal, de mus is opgestegen.
Door zhiva
Zo even bij mams geweest en wat lekker voor bij de koffie meegenomen en een bosje bloemen. Vond ze erg leuk  :)
Snappen deed ze het niet wat het eigenlijk nog leuker maakt. Wederlief keek me al wat narrig aan met de mededeling dat het volgende week pas moederdag is. Ik heb alleen maar opgemerkt dat ik dit doe omdat het ik kan. Mams had laarsjes een maat te groot gekocht dus ik heb nu hele fijne nieuwe laarsjes  :biggrin2:

Wederlief is nu bezig de benches in de auto te bouwen. Conclusie, het is rotwerk  :D
Hoop dat het straks af is. Vanavond behendigheidstraining met Kaya. Zin in!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door