Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kaela schreef: Wooooooooooooooooooooow wat goed! Wat een ontwikkeling voor jullie! Filmpjes zien er heel goed uit! Ik heb niet veel verstand van beweging beoordelen, maar ik zie een paard dat ontspannen en met goede wil aan het werk is en dat is top! Dat beeld kun je niet krijgen als ze heel veel pijn zou hebben.

En dan ook nog een andere smit  :biggrin2:. Hartstikke mooi dat je op dat vlak ook verbetering ziet!

Echt fijn dat het zo goed uitpakt! Spannend wat het straks gaat worden als je gaat rijden. Liefste zie je dat stukje natuurlijk ook weer erbij komen. Maar zelfs als dat het niet (of niet meer zoals je zou willen) gaat worden, dan nog hebben jullie nu een basis en is er nu ook meer dan alleen rijden.
Dank je!

En je zegt het precies zoals het is. Het zou leuk zijn als we weer konden rijden.
Of dat nu 3 x in de week stap en drafwerk is of 5 keer per week een dressuurtraining, ik vind het prima. En als het er niet meer in zit, dan is dat ook goed. We hebben zo vreselijk veel lol samen.
Humaan met paarden enigszins in jou richting (zit zuidelijk in Limburg, goede vriendin van me). Kan recht richten leren en nog veel meer. Ze is o.a. GT voor paarden.

Maar wat super om te horen hoe het nu gaat.

Boris is dan wel een hond en geen paard, maar moest 6 keer elke maand naar de osteopaat/ fysiotherapeut.
Vandaag na zeven maanden bloed, zweet en tranen.
Na maanden van overschakelen van zo'n beetje alles wat ik normaal vond met mijn paard naar iets compleet nieuws...
Ijzers eronder uit, ander voer, van een dure pensionstal naar 24/7 weidegang, niet rijden maar longeren, rechtrichten, vrijheidsdressuur, lange lijnen en noem maar op...

Zijn er vandaag nieuwe rugfoto's gemaakt van Tess en is de rug rustiger dan de vorige keer!!! Yiiiihhhhhhaaaaaaaaaaa!
Klinisch is ze helemaal goed. Stap, draf én galop. De rug is niet gevoelig, harde volte is goed.
We mogen de training wat opvoeren en dan voorzichtig gaan werken aan het rijden.
Ik ben echt zó blij! Niet eens dat ik kan gaan rijden, dat kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen, maar dat mijn meisje echt pijnvrij is en dat het zelfs op de foto's verbeterd is.
Wauw!  :D
Helemaal top! Zo ontzettend goed dat je al die stappen genomen hebt in het belang van je meisje! En het wordt beloond! Hoe veel verder jullie nog komen gaan is afwachten, maar je bent al heel erg ver gekomen! Chapeau!
Kaela schreef: Helemaal top! Zo ontzettend goed dat je al die stappen genomen hebt in het belang van je meisje! En het wordt beloond! Hoe veel verder jullie nog komen gaan is afwachten, maar je bent al heel erg ver gekomen! Chapeau!
Klopt, dat is afwachten. Er is ook gewoon echt totaal niks over te zeggen.
Misschien loopt ze ooit nog gewoon een dressuurwedstrijd, misschien accepteert ze het zadel nooit meer, het kan allebei. Maar het maakt me niet uit, zolang ze pijnvrij is en blij, vind ik het prima.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door