Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
*Dorothea* schreef: pompiedom nog 4 uur dan is het weekend..wist niet dat het tijdverschil zooo groot was met het westen des lands...:-)
TMG1961 schreef: We krijgen in sept of okt glasvezel. Als de prijzen ervan niet dalen ga ik echt geen glasvezel nemenDe aansluiting in huis is gratis. Ik adviseer je die te nemen. Je hoeft natuurlijk geen abonnement te nemen, want dat kost best wel wat. Maar als er achteraf een aansluiting in/naar het huis moet komen, mag je wèl dokken.
eelke schreef: Wij zijn de economie goed aan het stimuleren 8)MOOI! Ziet er niet uit als wegwaaibomenhout!
De nieuwe schutting;
En de poort;
Maar dat betekend wel dat as vrijdag de kippen moeten gaan verhuizen![]()
![]()
Angelique schreef: MOOI! Ziet er niet uit als wegwaaibomenhout!En al blijkt het dat wel te zijn, t wordt ondersteund door het beton dus blijft het vast overeind.
Ronald schreef: Mooi, zo'n nieuw schip van de Koninklijke Marine... Alleen jammer dat-ie volgeladen niet past in zijn thuishaven Den Helder...Dat zijn van die kleinigheden, daar letten enkel en alleen kniesoren op!![]()
Ronald schreef: De aansluiting in huis is gratis. Ik adviseer je die te nemen. Je hoeft natuurlijk geen abonnement te nemen, want dat kost best wel wat. Maar als er achteraf een aansluiting in/naar het huis moet komen, mag je wèl dokken.Leggen mogen ze het, maar ik betaal nu 20 euro voor een 30 mbit verbinding en voor mij is dat meer dan ruim voldoende snelheid.
Mochten er dan nog eens gouden tijden aanbreken, of je verkoopt het huis aan een rijke Belg, dan kun je in elk geval zeggen "inclusief glasvezelaansluiting"...
Ronald schreef: Mooi, zo'n nieuw schip van de Koninklijke Marine... Alleen jammer dat-ie volgeladen niet past in zijn thuishaven Den Helder...Kniesoor die daar op let![]()
TMG1961 schreef: Leggen mogen ze het, maar ik betaal nu 20 euro voor een 30 mbit verbinding en voor mij is dat meer dan ruim voldoende snelheid.Da's inderdaad niet duur. Het gemiddelde glasvezel is wat duurder.