Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

TMG1961 schreef: We krijgen in sept of okt glasvezel. Als de prijzen ervan niet dalen ga ik echt geen glasvezel nemen
De aansluiting in huis is gratis. Ik adviseer je die te nemen. Je hoeft natuurlijk geen abonnement te nemen, want dat kost best wel wat. Maar als er achteraf een aansluiting in/naar het huis moet komen, mag je wèl dokken.

Mochten er dan nog eens gouden tijden aanbreken, of je verkoopt het huis aan een rijke Belg, dan kun je in elk geval zeggen "inclusief glasvezelaansluiting"...
Jochem net begraven ;-(

Daarna een paar uurtjes onkruid gewied,
mijn hemel wat stond er al weer veel
zou het door de zachte winter komen?
Mos ingespoten met azijn
Potten opgeruimd
en boshyacintjes uitgepoot

Nu lekker een bakkie thee, en dan zo op pad met Sam
Jemig zeg, het gaat echt helemaal goedkomen met de Nederlandse economie.  :o

Ook wij hebben gesponsord.  :biggrin2:

Afbeelding

Nieuwe tuin/picknicktafel. En een stuk goedkoper want een showmodel.  :yeah:
Kunnen we weer rustig gaan zitten zonder bang te zijn dat 'ie instort.  :P De vorige stond er al 10 jaar, en was een beetje krakkemikkig. Oh, en van deze kan de zitting omhoog geklapt worden, handig!
Maar of ik er ook aan denk om dat te doen is een tweede.  ::) 

Kom maar op met die mooie zomeravonden, wij gaan weer fijn buiten eten.  :)
Angelique schreef: MOOI! Ziet er niet uit als wegwaaibomenhout!
En al blijkt het dat wel te zijn, t wordt ondersteund door het beton dus blijft het vast overeind.  :biggrin2: We hebben zelfs nog een wat stevigere versie genomen dan op de foto staat, ivm een dolle beer  ::)

Moet nog wel zin maken. Vrijdag kippen weg (slik), zaterdag kippenhok en ren afbreken en afvoeren, de week erna de schutting, smaandags plaatsen. Dan  de konijnenren ingraven en wegzetten, graszoden wegleggen (eerst nog maar eens bedenken waar je die kan kopen). Oh en die konijnenren moet dus ook nog gekocht. Of zelf gemaakt. Maar ook daar ben ik nog niet aan uit.

Man man. Vandaag dus ook nog maar niet geverft, dat wordt een later project.
Ronald schreef: Mooi, zo'n nieuw schip van de Koninklijke Marine... Alleen jammer dat-ie volgeladen niet past in zijn thuishaven Den Helder...  ::)
Dat zijn van die kleinigheden, daar letten enkel en alleen kniesoren op!
::)
Ronald schreef: De aansluiting in huis is gratis. Ik adviseer je die te nemen. Je hoeft natuurlijk geen abonnement te nemen, want dat kost best wel wat. Maar als er achteraf een aansluiting in/naar het huis moet komen, mag je wèl dokken.

Mochten er dan nog eens gouden tijden aanbreken, of je verkoopt het huis aan een rijke Belg, dan kun je in elk geval zeggen "inclusief glasvezelaansluiting"...
Leggen mogen ze het, maar ik betaal nu 20 euro voor een 30 mbit verbinding en voor mij is dat meer dan ruim voldoende snelheid.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door