Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Nu het bestand in word verzonden naar iedereen van het 7 daagse programma. Heeft iedereen nu alles wat hij hebben wil? Zo niet dan laat het even weten dan wordt het nog geregeld.Yep deze doet het.....super bedankt!
Kim_S schreef: Vanmorgen als test een sapje gemaakt van appel, wortel en banaan. Was lekker!
Tonny wanneer begin jij precies? Dan weet ik wanneer ik alle boodschappen in huis moet hebben![]()
hannabelgje schreef: Pompoen met schil en al heb ik zelf geen goede ervaringen mee dus hier gaat ie er gewoon af.smaken verschillen
Antonia schreef: Ik begin een week later, op maandag de 20e.Okee, ik moet even kijken of dat lukt, volgens mij moet ik daar ergens een hele dag onderweg zijn. Qua sapjes drinken niet erg, maar als mijn ingewanden van slag raken door de sapjes (aannemelijk, die raken al snel van slag bij veranderingen) dan ben ik toch liever niet een hele dag onderweg
Ik kom vrijdag de 17e terug van Terschelling en dan haal ik zaterdag de 18e de boodschappen in huis.
Antonia schreef: Ik heb hem als pdf-bestand. Als je mij je e-mailadres stuurt kan ik je die opsturen.Antonia, ik had jou een mail/pb gestuurd, is die aangekomen? ze staan bij mij niet tussen de verzonden items