Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Doezengek
hannabelgje schreef: Nu het bestand in word verzonden naar iedereen van het 7 daagse programma. Heeft iedereen nu alles wat hij hebben wil? Zo niet dan laat het even weten dan wordt het nog geregeld.
Yep deze doet het.....super bedankt!
Door hannabelgje
Vandaag ontbijtje van havermout, overdag de passion for juicemaster en vanavond pompoensoep. Ik ga deze keer langzaam afbouwen. Vanavond ga ik ook proberen een eindje te fietsen op de hometrainer.
Normaal had ik vanmorgen ook sap genomen, maar de havermout moet op. Ik weet niet of dat in te vriezen is.
Door Kim_S
Vanmorgen als test een sapje gemaakt van appel, wortel en banaan. Was lekker!

Tonny wanneer begin jij precies? Dan weet ik wanneer ik alle boodschappen in huis moet hebben  :)
Door EllenL
Ik wacht ongeduldig op mijn update van het boek, lol. Las net op facebook dat ik niet de enige ben, wachten is op Amazon voor de update blijkbaar ::)

Ik ben nu ook even restjes slechte dingen aan het opmaken. Heb ook nog een pompoen liggen bedenk ik me, al een tijdje ook :-X misschien kijken of hij nog goed is voor ik soep plan voor vanavond, lol. Ik zag trouwens ooit bij masterchef australie een masterclass waar Matt Preston een makkelijke, snelle pompoen soep maakte door de pompoen eerst in stukken te snijden en met schil en al eerst te roosteren in de oven, is de schil daarna veel makkelijker te verwijderen!

En als alles goed gaat komen morgen mijn nieuwe flessen :D
Door Antonia
Kim_S schreef: Vanmorgen als test een sapje gemaakt van appel, wortel en banaan. Was lekker!

Tonny wanneer begin jij precies? Dan weet ik wanneer ik alle boodschappen in huis moet hebben  :)

Ik begin een week later, op maandag de 20e.
Ik kom vrijdag de 17e terug van Terschelling en dan haal ik zaterdag de 18e de boodschappen in huis.
Door EllenL
Hij doet ook altijd nog minstens één extra week, dus ook een week later kunnen jullie dan de coachingsfilmpjes kijken enzo! En volgens mij zijn er best wat mensen die langer door willen gaan :)
Door Kim_S
Antonia schreef: Ik begin een week later, op maandag de 20e.
Ik kom vrijdag de 17e terug van Terschelling en dan haal ik zaterdag de 18e de boodschappen in huis.
Okee, ik moet even kijken of dat lukt, volgens mij moet ik daar ergens een hele dag onderweg zijn. Qua sapjes drinken niet erg, maar als mijn ingewanden van slag raken door de sapjes (aannemelijk, die raken al snel van slag bij veranderingen) dan ben ik toch liever niet een hele dag onderweg  :-\
Straks even de agenda napluizen.
Door hannabelgje
Pfff de eerste 20 km op de hometrainer is een feit. Flink doorgetrapt ( 40 minuten over gedaan) dus nu wel een beetje bibber beentjes. Wel heel erg saai zeg. Ik denk dat ie gaat verhuizen naar de slaapkamer dan kan ik ondertussen tv kijken. Ik probeerde ondertussen te lezen, maar das niet zo handig. ;D
Door petralita
Antonia schreef: Ik heb hem als pdf-bestand. Als je mij je e-mailadres stuurt kan ik je die opsturen.
Antonia, ik had jou een mail/pb gestuurd, is die aangekomen? ze staan bij mij niet tussen de verzonden items
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door