Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fido
Vanochtend heel vroeg wakker geworden van licht in onze achtertuin en helikopter boven en rond het huis.
Liepen in alle tuinen met zaklampen en een hond te zoeken, ook onze achtertuin.

Weet ondertussen waarom:
http://www.noordhollandsdagblad.nl/stad ... um=twitter

Btw: Erwin en ik klaarwakker. Deuren en ramen maar even gesloten en via slaapkamerraam gekeken en alle honden lagen gewoon zwaar in coma  ::)
we hebben drie waakhonden is vanaf heden geschrapt  >:(
Door Els&Flow
Vanmorgen een heerlijke wandeling gemaakt met Jessica, Jillz en Flowie. Flow heeft daarna een nijn weg gewerkt mét inhoud, alleen de lever is weer ieeeuwwww. ::) Kan ze nu slapen en vanmiddag mee naar een honden verjaardag van haar grote vriend. :biggrin2:
Door Sammy1980
Els en Max schreef: Vanmorgen een heerlijke wandeling gemaakt met Jessica, Jillz en Flowie. Flow heeft daarna een nijn weg gewerkt mét inhoud, alleen de lever is weer ieeeuwwww. ::) Kan ze nu slapen en vanmiddag mee naar een honden verjaardag van haar grote vriend. :biggrin2:
Was inderdaad een heerlijke wandeling en jeetje wat is Flow is een knap kind  :-* :-* :-*
Hier ligt Jillz helemaal out, die mag eind van de dag weer.
Door Mowgli
Fido schreef: Vanochtend heel vroeg wakker geworden van licht in onze achtertuin en helikopter boven en rond het huis.
Liepen in alle tuinen met zaklampen en een hond te zoeken, ook onze achtertuin.

Weet ondertussen waarom:
http://www.noordhollandsdagblad.nl/stad ... um=twitter

Btw: Erwin en ik klaarwakker. Deuren en ramen maar even gesloten en via slaapkamerraam gekeken en alle honden lagen gewoon zwaar in coma  ::)
we hebben drie waakhonden is vanaf heden geschrapt  >:(
Spannend! Hebben ze de snelkrakers al gevonden?

Ik heb in de 90-er jaren 1 keer iets dergelijks beleefd toen ik nog op kamers in Amsterdam woonde en 's avonds mijn vriendin in de Pijp ging bezoeken.
Ik kwam daar aan, overal politie in de straat en er zweefde ook een heli met zoeklicht boven de wijk. Bleek er in de straat een overval te zijn gepleegd. Het huis van mijn vriendin had een "voortuin" met wat struiken. Bleek dat die overvaller in de struiken lag toen ik er langs liep en bij mijn vriendin aanbelde. Gelukkig niets gebeurd en de overvaller hadden ze snel te pakken.
Door Fido
Mowgli schreef: Spannend! Hebben ze de snelkrakers al gevonden?

Ik heb in de 90-er jaren 1 keer iets dergelijks beleefd toen ik nog op kamers in Amsterdam woonde en 's avonds mijn vriendin in de Pijp ging bezoeken.
Ik kwam daar aan, overal politie in de straat en er zweefde ook een heli met zoeklicht boven de wijk. Bleek er in de straat een overval te zijn gepleegd. Het huis van mijn vriendin had een "voortuin" met wat struiken. Bleek dat die overvaller in de struiken lag toen ik er langs liep en bij mijn vriendin aanbelde. Gelukkig niets gebeurd en de overvaller hadden ze snel te pakken.
Ja zijn gepakt!
Door Mowgli
Fido schreef: Ja zijn gepakt!
Ik las het ja... Had er de eerste keer overheen gelezen...
eelke schreef: Ik ga straks werken!  :D :mbounce:
Fijn! Heel veel plezier en niet teveel willen hè, wel goed je grenzen bewaken!
Door Martine-Tom
Nadat mijn vorige tapijt een paar maanden geleden is overleden zat ik wegens gebrek aan financiën zonder kleed...We hebben hier iets wat ruilwinkel heet, kan je fijn je eigen oude meuk ruilen tegen de meuk van anderen  :biggrin2:
En laat daar nou toevallig eens een heeeeel mooi vloerkleed bij zitten vandaag.
Dus meegesleept (letterlijk  :biggrin2:) en goed stofgezogen, met wasmiddel afgenomen en tegen vlooien ingespoten. Nu ligt ie te drogen in de zon en over een half uurtje kan ie naar binnen...ben er zo blij mee  :)
Door Els&Flow
Een heus honden verjaardagsfeestje gehad, inclusief honden-taart en mensen-cupcakes. :biggrin2: Alle hondjes (22!!! en geen onvertogen woord) kregen na afloop een medaille, met ieder zn eigen reden genoemd. Flowie is benoemd als liefste luidruchtige pup. :smitten:
Ze ligt nu uitgeteld in de bench, hoogste tijd voor een schoonheidsslaapje.
Door *Natasja*
Els en Max schreef: Een heus honden verjaardagsfeestje gehad, inclusief honden-taart en mensen-cupcakes. :biggrin2: Alle hondjes (22!!! en geen onvertogen woord) kregen na afloop een medaille, met ieder zn eigen reden genoemd. Flowie is benoemd als liefste luidruchtige pup. :smitten:
Ze ligt nu uitgeteld in de bench, hoogste tijd voor een schoonheidsslaapje.
Wat leuk zeg!
Door Pauline
Ik heb de vriezer boven ontdooid, blouse van mam korter gemaakt, andere blouse zoom uit gehaald, die maak ik morgen korter. Voor het eerst sinds weken weer eens lekker gekookt, geen liflafjes, geen KH en het was zalig.

Oh ja... vanochtend in de sloot gelegen omdat ik Joep wilde "redden". Die was via de kant in de sloot gerold (ongeveer) en had daarbij helaas zijn poot weer eens geblesseerd, hij ging er zelfs in de sloot totaal niet op staan. Aangezien de waterstand hier onvoorstelbaar laag is, moest ik ver gaan om hem eruit te krijgen. Dus ik liggen op mijn buik, hoofd naar beneden en... de wal was dus net iets te stijl. Anja gaf een gil, ik rolde bijna verticaal naar beneden, maar wist me net om te draaien zodat alleen mijn linkerbeen tot aan de knie in de sloot verdween (lees modder). Joep eruit gehesen en Anja heeft mij een handje geholpen. Betekende wel dat mijn rechterbeen ook in de sloto moest anders lukte het niet. Vervolgens met soppende schoenen en sokken nog zeker een kwartier terug naar de auto gelopen..... :-X ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door