Ik heb de vriezer boven ontdooid, blouse van mam korter gemaakt, andere blouse zoom uit gehaald, die maak ik morgen korter. Voor het eerst sinds weken weer eens lekker gekookt, geen liflafjes, geen KH en het was zalig.
Oh ja... vanochtend in de sloot gelegen omdat ik Joep wilde "redden". Die was via de kant in de sloot gerold (ongeveer) en had daarbij helaas zijn poot weer eens geblesseerd, hij ging er zelfs in de sloot totaal niet op staan. Aangezien de waterstand hier onvoorstelbaar laag is, moest ik ver gaan om hem eruit te krijgen. Dus ik liggen op mijn buik, hoofd naar beneden en... de wal was dus net iets te stijl. Anja gaf een gil, ik rolde bijna verticaal naar beneden, maar wist me net om te draaien zodat alleen mijn linkerbeen tot aan de knie in de sloot verdween (lees modder). Joep eruit gehesen en Anja heeft mij een handje geholpen. Betekende wel dat mijn rechterbeen ook in de sloto moest anders lukte het niet. Vervolgens met soppende schoenen en sokken nog zeker een kwartier terug naar de auto gelopen.....