Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2770673
vandaag bij de internist geweest voor de bloeduitslagen. Nierwaarden zijn te laag. Moet nu 2 weken stoppen met plasmiddelen en daarna opnieuw prikken om te kijken of de nierwaarden dan weer stijgen. 15 oktober krijg ik daar de uitslag van. als ze de waardes dan goed zijn, geeft zij groen licht.

ook maar even bij de psychologe langsgelopen. ze heeft inmiddels contact gehad met mijn huisarts en psychiater. die zijn allebei positief en staan achter me, maar zij vond het een moeilijk geval, wilde tijd hebben om te overleggen. ze snapte wel dat ik graag weet waar ik aan toe ben. heb nu een afspraak staan op 8 oktober om haar bevindingen te bespreken. ik snap dat zij zorgvuldig moet zijn, maar ja, ik wil zo graag :shy:

15 oktober ook naar de diëtiste buiten het ziekenhuis. Zij zal zeker een positief rapport uitbrengen. Het gaat gewoon super 6 maaltjden per dag.......

al met al weet ik nu dus nog net zoveel als de vorige keer............ Vind dat wachten wel rot, ik heb die operatie liever gisteren dan vandaag.......
#2770695
Dat snap ik, maar ze moeten wel zorgvuldig zijn, je moet niet van de regen in de drup komen.
Het is geen minieme ingreep, en je kan niet meer terug, dus liever een maand langer wachten en ze staan achter je, dan op het laatst een grote teleurstelling.
#2781735
vandaag de psychologe aan de telefoon gehad. Ik had daar afgelopen dinsdag een afspraak mee. Eigenlijk moet je 2 jaar stabiel zijn qua stemming, maar ze wilde me toch het voordeel van de twijfel geven en me niet nog 1,5 jaar laten lopen. 's Middags heeft ze me ingebracht in het teamoverleg en ze gaan met haar mee. De psychologe geeft dus groen licht. De internist ook nog gesproken vandaag. Mijn nierwaarden zijn weer goed, zij gaat ook groen licht geven. Nu moet ik alleen nog de diëtiste afwachten, maar daar moest ik 2 maanden van bewijzen dat ik mijn eetgewoontes kon veranderen naar 6x per dag en gezond. Dat gaat prima. Volgende week dinsdag moet ik weer naar de diëtiste buiten het ziekenhuis en ik weet niet of zij dan haar eindverslag al in kan dienen of dat ze moet wachten tot eind oktober (de 26e zijn de 2 maanden voorbij). Daar is dus het wachten nog op. Al met al zijn we nu dus 2 stappen verder. Als de diëtiste nu ook groen licht geeft, krijg ik een oproep voor de chirurg en dan zal het allemaal waarschijnlijk heel snel gaan. Maar goed dat ik de staaroperatie op 29 oktober heb staan, dan is dat klaar voordat het volgende begint ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door