Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

nou, dames en heren: ze is er nog en zoals ik het zie gaat het best goed!!
ben net wakker.. vannacht gedouched en om half 6 een paar uren gaan slapen terwijl Jos achter pc monitor heeft gezeten
inmiddels houd ik vanaf gisteren middag eigenlijk alles bij op papier wat er gebeurt; wat zij doet en hoe ze reageert, wanneer ze omgedraaid wordt, medicatie krijgt etc. wanneer er mensen zijn en hoe ze dan reageert
het hoofd vd afdeling belde toen met een minder bericht en wederom de vraag wat ik wilde.. doorgaan? extra bloed? Ht was lager geworden (wat logisch is en verwacht want volume aangevuld dus ik schrok er minder van.. maar toch.. wéér die vraag, grijs gebied, wat gaan en kunnen we nog doen..? pff..
dat was om 17.35 en tjee ik was écht geschrokken en heb `gepraat als Brugman`. waarop meneer de dokter wat bot werd en mij de mond snoerde.. (echt niet leuk op zo`n moment!)
ik heb gezegd: we zijn nu zo ver. nu dus NIET opgeven! kan toch niet? is toch niet logisch? doorgaan!
hij wilde de zakken bloed kunnen verantwoorden die hij in Bonnie stopt, die hebben andere honden wél afgestaan.. ik snap het maar hallo!? ze heeft ze toch nodig?? en zoals vriendinnetje dierenarts zei: desnoods laten wij onze honden bloed afgeven (we hebben allebei een windhonden hun Ht is wat hoger) en anders een van onze andere grote honden (als het matcht) dat geeft mij dan weer moed! ;-)
was dus écht weer even een heel lastig paniekerig moment toen!
ze heeft toen dus 3e plasmatransfusie gehad en rode bloedcellen
en tja.... volgens mij is het toen toch beter geworden....!
ze moet echt van ver komen, ons meisje! maar als ze de tijd krijgt...!!!! dan komt ze er wel!!!!
onertussen zie ik dus vannacht dat ze meer, sterker en duidelijker reageert
was ik gisteren om 21 uur zoooo blij met een oor dat ze bewoog  :) rond 21 uur geloof ik.. zo komt ze nu gewoon bijna overend als er iemand komt!
neemtze omgeving beter in zich op en is er weer een beetje bij
ze zal wel morfineachtige pijnmedicatie hebben waardoor ze toch wat `slaperig` is dus ik kan ook niet verwachten dat ze helemaal wakker, alert en joepie is natuurlijk
maar di relativering is na al deze stress, weinig slaap etc maar moeilijk mogelijk....
ah, weer overleg!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door