Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Martine-Tom schreef: Zomaar zin om deze weer eens een schop te geven, heb me weer even een kwartiertje kostelijk vermaakt  :biggrin2:

Moest aan dit topic denken omdat ik vandaag visite had van een beginnende barfer die ter plekke ontdekte dat bullepees eigenlijk stierenlul is  :biggrin2:
Zat ik net op te wachten... Had dit topic nog nooit gezien, uiteraard. :biggrin2:
Nog een leuke tip om creatief piemels te drogen voor het geval de bench bezet is  :

de mobiele piemeldroger  :biggrin2:

Een oud kledingrek op wieltjes met remmen  :D  ,een rond wasknijper rekje en een paar oude vitrages of een klamboe

Afbeelding
Door Martine-Tom
Daantje schreef: Nog een leuke tip om creatief piemels te drogen voor het geval de bench bezet is  :

Een oud kledingrek op wieltjes met remmen  :D  ,een rond wasknijper rekje en een paar oude vitrages of een klamboe

Afbeelding
En dat in de voortuin wegzetten  :biggrin2:
Daantje schreef: Nog een leuke tip om creatief piemels te drogen voor het geval de bench bezet is  :

Afbeelding
Charlie is al onderweg! :biggrin2:
Maxi's 3-tal schreef: Charlie is al onderweg! :biggrin2:
Hij is welkom .Duurt alleen nog een paar weken voor ze droog zijn. :biggrin2:

Winston ligt er vandaag de hele dag al bij te waken  ::)
Lotje jaagt de vliegen weg .

Manlief schrok zich net rot toen ie de bocht om kwam met de grasmaaier en het rek vol met piemels zag zwaaien in de wind
Door Martine-Tom
Daantje schreef: Hij is welkom .Duurt alleen nog een paar weken voor ze droog zijn. :biggrin2:

Manlief schrok zich net rot toen ie de bocht om kwam met de grasmaaier en het rek vol met piemels zag zwaaien in de wind
Die doet de rest van de dag dus heel braaf alles wat je van hem vraagt...hij is er weer even aan herinnerd waar vrouwen toe in staat zijn  :biggrin2:
Martine-Tom schreef: Die doet de rest van de dag dus heel braaf alles wat je van hem vraagt...hij is er weer even aan herinnerd waar vrouwen toe in staat zijn  :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

ja ,wij vrouwen kunnen goed de touwtjes aan elkaar knopen  ;D
Daantje schreef: Hij is welkom .Duurt alleen nog een paar weken voor ze droog zijn. :biggrin2:

:biggrin2: :biggrin2:
Manlief dacht; wat heb ik nu weer aan mijn grasmaaier hangen. :biggrin2:
Maxi's 3-tal schreef: :biggrin2: :biggrin2:
Manlief dacht; wat heb ik nu weer aan mijn grasmaaier hangen. :biggrin2:
Bijna uit de bocht gevlogen ,want de mobiele piemeldroger stond inmiddels in het zonnetje op het terras en tja ,dat verwacht je niet  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door