Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Toms
Chouka schreef: do 10 jul 2025, 13:29 De dierenartsen zijn verplicht om dat aan te geven. Dus als je gaat voor een vaccinatie, dan moeten ze dat doorgeven.
Nu kan je natuurlijk terug naar NL en daar laten vaccineren...
Het risico is groot als ze je betrappen. Pup ergens in quarantaine op jouw kosten is geen mooi begin.

Sorry Toms dat het buiten topic is, maar we geven wel extra ruchtbaarheid aan je topic en het komt elke keer weer omhoog.
Dat laatste is mooi natuurlijk maar weggezet worden als wetsovertreder, vind ik persoonlijk iets minder fraai….
Wat is dat toch? Willen jullie stiekem aanklager worden maar het wetboek was te dik?
Door hannabelgje
Toms schreef: Dat laatste is mooi natuurlijk maar weggezet worden als wetsovertreder, vind ik persoonlijk iets minder fraai….
Wat is dat toch? Willen jullie stiekem aanklager worden maar het wetboek was te dik?
Nee we willen niet onze honden blootstellen aan rabiës omdat de wet niet gehandhaafd wordt. Ik vind honden van 8 weken uit vreemde landen best een risico.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

Door Toms
Ze zijn nog niet heel goed op de foto te zetten maar dit zijn ze :)
Afbeelding
Bijlagen
puppies.jpg
puppies.jpg (1.04 MiB) 108 keer bekeken
9C3Y5020.jpg
Portretjes
9C3Y5020.jpg (2.29 MiB) 108 keer bekeken
9C3Y4926.JPG
9C3Y4926.JPG (2.57 MiB) 108 keer bekeken
Door hannabelgje
Ahhh wat schattig. Klopt het dat ze veel meer eten moeten omdat ze geen haar hebben? Of is dat met honden niet zo?

Door Toms
hannabelgje schreef: do 10 jul 2025, 16:22 Ahhh wat schattig. Klopt het dat ze veel meer eten moeten omdat ze geen haar hebben? Of is dat met honden niet zo?

Nee, dat herken ik niet. Is dat bij naaktkatten wel zo?
Door dinky89
Toms schreef: do 10 jul 2025, 14:45 Dat laatste is mooi natuurlijk maar weggezet worden als wetsovertreder, vind ik persoonlijk iets minder fraai….
Ik lees vooral waarschuwing voor de risico's. Je zit er immers niet op te wachten dat een van je pups bij aankomst in quarantaine wordt geplaatst neem ik aan? ;)

Schattige foto's van het kleine grut :)
Door Toms
dinky89 schreef: do 10 jul 2025, 20:04 Ik lees vooral waarschuwing voor de risico's. Je zit er immers niet op te wachten dat een van je pups bij aankomst in quarantaine wordt geplaatst neem ik aan? ;)
Nee natuurlijk niet. Maar even voor mijn beeld: waarom zou in het land van aankomst, waar niets van rabies wordt gevraagd, een pup in quarantaine worden gezet?
Serieuze vraag hè…
Door Toms
On topic kan niet blijkbaar. Regeltjes da’s belangrijk. Een pup importeren die bij de start 4 maanden lang Oost-Europese brokken vreet. Koekoek 😵💫

Quote uit Google resultaten:
‘Regels kunnen een gevoel van veiligheid en zekerheid bieden, wat essentieel is voor mensen die moeite hebben met onzekerheid.’

Vraag me af…. Waar ligt je prioriteit & vooral, waarom die onzekerheid?
Behoeft geen antwoord, vooral dat niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door