Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Wat mooi Zurca! En daar gaan jullie vast comfort van merken. Leuk ook om meer met hetzelfde hout te gaan bekleden, geeft een hele gezellige uitstraling!

De hele lange lijst van klussen herken ik wel. Wij hebben een volgeschreven a4tje liggen. Met klusjes van een paar uurtjes en grote projecten erop. Ooit komt het af. Een soort van ;D
Even een update...
Het gaat momenteel niet zo hard meer maar dat komt omdat het nu klussen zijn waar tijd in gaat zitten.
Ons tuinhuiskasje heeft inmiddels wel wat ramen. Ik kwam op de plaatselijke weggeefhoek ramen inclusief kozijn tegen die met wat aanpassingen pasten in de openingen op de zijkanten. Helemaal fijn, scheelt weer in de centen :biggrin2: Mijn vriend is nu kozijnen aan het maken voor de achterzijde. En dan zo dat die open kunnen.
De moestuinbak is inmiddels gevuld en vol gezet met tomaat, komkommer, paprika, bleekselderij sla en andijvie. Zo krijgt het op papier gezette tekeningetje steeds meer vorm :D
Collage_2025-05-24_17_26_15.jpg
Collage_2025-05-24_17_26_15.jpg (1.82 MiB) 183 keer bekeken
zurca schreef: zo 01 jun 2025, 16:22 Bedankt, ik zal jullie complimenten doorgeven aan de maker :biggrin2: Ja ik bof wel met mijn handige vriend.
Als ik het zo lees willen heel veel mensen jouw meneer wel een poosje lenen ;D Hier komt er eerst een carport, maar als voorwaarde voor de aanschaf van de zaagmachine heb ik wel een paar grote plantenbakken en een op langer termijn een kas besteld ;) Die van jullie wordt wel heel mooi!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door