Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door doranto
lauraV schreef: do 17 apr 2025, 00:08 o.a. eitjes koken ...12 minuten op 170 graden ...
Eitjes koken? :???: Nog nooit geprobeerd. Leg je die dan gewoon zo droog erin, of in een bakje met water?
Door Kaela
doranto schreef: do 17 apr 2025, 08:14 Eitjes koken? :???: Nog nooit geprobeerd. Leg je die dan gewoon zo droog erin, of in een bakje met water?
Droog. Gaat heel mooi.
Door lauraV
doranto schreef: do 17 apr 2025, 08:14 Eitjes koken? :???: Nog nooit geprobeerd. Leg je die dan gewoon zo droog erin, of in een bakje met water?
Droog erin
Door Lizzy
Ik ben nog niet overtuigt :biggrin2: (weer iets met een stekker, dat ik ook weer ergens op moet bergen).
Door Anne in Zweden
Lizzy schreef: za 19 apr 2025, 13:51 Ik ben nog niet overtuigt :biggrin2: (weer iets met een stekker, dat ik ook weer ergens op moet bergen).
Ik snap het nut eerlijk gezegd niet van eieren koken in de airfryer als dat 12 minuten duurt. Op de inductiekookplaat is die klus in 7 minuten geklaard. :biggrin2:

Overigens heb ik wel een airfryer, maar een kleintje. Handig om dingen in op te warmen (wij hebben geen magnetron) maar ook om in te koken (gepaneerde bloemkoolroosjes, mjam). Ik leg er wel een speciaal voor de airfryer vormgegeven bakpapiertje in, da's makkelijker schoonmaken. Maar om nou te zeggen dat ik hem veel gebruik...
Door Kaela
Ik doe het ook niet hoor, eieren koken in de airfryer. Maar het kan wel en zeker als je het combineert met bijvoorbeeld een afbakbroodje kan het handig zijn.

Wij wachten al dik 3 jaar op de liander. We hebben een pracht van een kookplaat in onze (niet meer zo nieuw) keuken, maar de liander moet de hele straat updaten qua stroomnetwerk voor we een 3 fase stop kunnen krijgen. Dus heb ik al jaren maar 2 pitten (eerst elektrisch, nu gelukkig wel inductie). Voor mij is de airfryer dus echt onmisbaar. Vroeger gebruikte ik mijn enorme oven, zo een onder een 6 pits gasstel, elke dag. Nu de airfryer.
Door hannabelgje
Wij hadden 3 weken geen fornuis dus veel gebruik gemaakt van de airfryer. In combinatie met 1 gaspitje en een losse oven. Ik kan niet zo goed tegen friet en snacks uit frituurvet en doe dat nu ook in de airfryer. Dat vind ik lekkerder dan uit de oven.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door