Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Ik hou er wel van hoor, een beetje draken bij een hond. Hij heeft gewoon humor, en dat moet je als baas wel kunnen zien èn zeker ook waarderen :biggrin2: (dat leer je gauw genoeg met een Wetter, en met een halve werkt het blijkbaar ook zo)

Ik denk als we boos op hem zouden worden in plaats van erom lachen, dat hij dan heel snel uitgroeit tot een ontzettende vuurspuwende superdraak, en dat wil niemand.
Nu is het nog een soort van kleuterdraakje, gewoon een beetje stout maar niet crimineel ;D
Door pike
Kim_S schreef: ma 02 sep 2024, 23:24 Ik hou er wel van hoor, een beetje draken bij een hond. Hij heeft gewoon humor, en dat moet je als baas wel kunnen zien èn zeker ook waarderen :biggrin2: (dat leer je gauw genoeg met een Wetter, en met een halve werkt het blijkbaar ook zo)

Ik denk als we boos op hem zouden worden in plaats van erom lachen, dat hij dan heel snel uitgroeit tot een ontzettende vuurspuwende superdraak, en dat wil niemand.
Nu is het nog een soort van kleuterdraakje, gewoon een beetje stout maar niet crimineel ;D
Ja het zijn met 1 jaar echt nog kleuters. Ties is net zo'n draakje. Sinds hij geen rondslingerende sok of schoen of slof meer kan vinden (we letten daar zelf erg goed op tegenwoordig) maakt hij het deurtje van de wasmachine open, daar zit altijd wel een zakdoek in ;D ;D ;D. Enige vindingrijkheid kan hem niet ontzegd worden :biggrin2:
Door Kaio
Gefeliciteerd Bruun!
Dat moet een lekker taartje geweest zijn en wat een mooie bord opmaak ook.

Tja dat 'ja en' dat kennen wij ook wel, geen verrassing meer geloof ik ;D
Ach ja hoort erbij draakje zijn. En idd ga je er nu boos op in gaan ze alleen ergers zoeken.
Ik denk altijd gaat vanzelf over , het leuke is er ook weer snel vanaf. Zino stond ook op de stoelen ed, doet ie ook al lang niet meer.
Alleen maar boos zijn gaat juist ten koste van de band en dat wil je niet.
Door Anne in Zweden
Hartelijk gefeliciteer met de knappe meneer! Als hij een grote taart meeneemt naar Zweden de volgende keer, komen we zeker even langs voor een dikke verjaardagsknuffel! :D
Door Kim_S
pike schreef: di 03 sep 2024, 00:08 Ja het zijn met 1 jaar echt nog kleuters. Ties is net zo'n draakje. Sinds hij geen rondslingerende sok of schoen of slof meer kan vinden (we letten daar zelf erg goed op tegenwoordig) maakt hij het deurtje van de wasmachine open, daar zit altijd wel een zakdoek in ;D ;D ;D. Enige vindingrijkheid kan hem niet ontzegd worden :biggrin2:
Dat is toch gewoon hilarisch :biggrin2:
Door Kim_S
Kaio schreef: di 03 sep 2024, 08:39 Gefeliciteerd Bruun!
Dat moet een lekker taartje geweest zijn en wat een mooie bord opmaak ook.

Tja dat 'ja en' dat kennen wij ook wel, geen verrassing meer geloof ik ;D
Ach ja hoort erbij draakje zijn. En idd ga je er nu boos op in gaan ze alleen ergers zoeken.
Ik denk altijd gaat vanzelf over , het leuke is er ook weer snel vanaf. Zino stond ook op de stoelen ed, doet ie ook al lang niet meer.
Alleen maar boos zijn gaat juist ten koste van de band en dat wil je niet.
Hopelijk gaat het inderdaad allemaal vanzelf over. Wetters zijn laat volwassen, en ik denk een halve Wetter ook, dus we hebben nog wel even vol te houden :biggrin2:

Ja die band, daar ben ik me heel bewust van, en die is er wel. Maar dan wel weer meteen zo dat ie niet goed zonder me kan en me overal volgt ::) :P
Maar we volgen inmiddels het lesprogramma “zonder jou” van Monique Bladder, dus hopelijk gaat dat straks ook beter. Het eerste deel geeft al heel veel inzicht in het hoe en waarom in ieder geval. Ben erg benieuwd naar de rest.
Door Kim_S
Anne in Zweden schreef: di 03 sep 2024, 12:36 Hartelijk gefeliciteer met de knappe meneer! Als hij een grote taart meeneemt naar Zweden de volgende keer, komen we zeker even langs voor een dikke verjaardagsknuffel! :D
Dank!

Bruun vindt het een top idee, een grote taart. Hij weet alleen niet of die het dan wel redt tot in Zweden :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door