Pffff. Ik ben nog steeds niet happy eigenlijk
We zijn naar een goede beddenwinkel geweest, daar hebben we een nieuwe bedbodem gekocht voor een klein vermogen, een schotelbodem. Met onze eigen pocketvering matrassen erop om te kijken of dat al goed zou zijn. 2 nachten lekker geslapen, daarna toch weer pijntjes. De schotels anders gezet (dat is wel het fijne van zo’n systeem) en 3 verschillende kussens geprobeerd, maar toch wilde het allemaal niet echt.
Omdat nieuwe matrassen van de beddenwinkel weer een klein vermogen zouden kosten en dat er even niet in zat, hebben we wat goedkopere koudschuim matrassen ergens anders gekocht. Medium was te hard, die omgeruild, en soft was weer te zacht

En ook deze beide matrassen zijn weer met 3 verschillende kussens getest. Allemaal voor zeker een paar weken, om uit te sluiten dat de pijntjes van het wennen kwamen.
Laatste nieuwe aanschaf is een Cloudpillo topmatras, en vlak daarna een Cloudpillo kussen (daar kun je de vulling uit halen naar behoefte).
Ik lig nu redelijk, maar heb nog steeds regelmatig pijntjes in mijn nek en schouders en rug, en ik word echt nooit uitgerust wakker…
Ik begin te denken dat het aan mij ligt en niet aan mijn bed
Die Cloudpillo (plus) topmatras ligt helemaal niet slecht trouwens, en die kon ik 125 nachten gratis testen dus dat is ideaal. Het probleem zit hem in de bodem of de matras zelf denk ik. Ben nu aan het nadenken of ik nog een gokje waag met een Cloudpillo matras. Of een Emma of zo (mijn tante is daar dolgelukkig mee).
Inmiddels wil ik wel weer eens een nacht goed slapen