Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tibbies
Zuid-Duitsland, de romantische Strasse.
Echt iets voor jullie

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Kaio
nou we zijn wel eens in september in Frankrijk geweest op grens van languedoc roussillon?Ardeche. Best nog een lekker weertje, ook leuk kanoën daar bijv. Af en toe een duik nemen erbij. Tussen heerlijke bergen. Grotten zijn er ook, en hele oude steden en viaducten. Tis Frankrijk qua eten kom je er ook wel.
Het is wel een eindje rijden.

Kreeg niet de indruk dat het daar zwaar religieus was of heel conservatief. Soms eigenlijk wel toeristisch dus denk dat je daar als 2 dames weinig last hebt.
Door sam28
Ardeche ben ik heel veel geweest en liefde ook. :cool: Idd prima te doen als 2 vrouwen.
Maar hoef ik nu niet meer naar terug. Ik zoek wat nieuws, iets waar we beide niet zijn geweest.

Zweden/Noorwegen, ik pak direct mijn koffers!!!!! Staat sowieso op mijn lijstje om door heen te trekken!!! :D Maar liefde wil warmer weer en niet de kans hebben dat we steeds regen hebben. Mij boeit dat niet, net als de inrichting van het huisje maar haar wel :biggrin2: Ik ben van: heeft 4 muren en een dak, doen! Voor haar moet het gezellig zijn, ambiance ;D
Siberienne schreef:Gevonden: https://www.kaki-plac.si/en/
Merci!!! Ik ga er op zoeken!
sandra.aerns schreef:Slovenië is prachtig. Lieve leuke mensen en een gastvrij land met weinig criminaliteit.

Wij hebben een keer in een appartement gezeten in ljubljana (pardubski apartments) en in een trekkershutje op camping podgrad vransko (een minder toeristisch stuk in centraal Slovenië). Op die kleinschalige camping waren ook twee appartementjes te boeken.
Wij zijn daarnaast geregeld met de caravan/ camper in Slovenië geweest en verliefd op het land en de mensen.
We willen of met tent of in iets van een hutje. Ljubljana wil liefde dan graag 2 nachten naar toe vanwege de gayscene daar. :)

We weten dus nog niet zeker of het Slovenie wordt maar de foto's van het land spreken erg aan. Ik heb gezocht op LHBTQI+ rechten en die zitten wel redelijk goed.
Door sandra.aerns
Slovenië is echt wel heel oke, heb heel wat sloveense vrienden opgedaan op Facebook en na bezoeken daar ook gehouden. Is echt wel een open land met hele vriendelijke gastvrije mensen. Campings ook genoeg hoor. Ook met tent goed te doen. Slovenië smaakt wel naar meer. Eens geweest zorgt dat je verkocht bent. Althans wij wel.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door