Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kiara
doranto schreef: zo 23 okt 2022, 11:05 Graag gedaan ;)
Zie je het nieuwe onderschrift nu wel, of nog steeds de oude?
Zie nog de oude
Heb ook opnieuw ingelogd maar helpt niet
Door doranto
Dat is eigenlijk een foutje in de configuratie van deze website. De website server is waarschijnlijk zo geconfigureerd dat hij maar 1 keer in de zoveel tijd een nieuw plaatje opvraagt en in de tussentijd het plaatje uit zijn eigen cache gebruikt. Maar de beheerder kan dat alleen wijzigen als hij zelf de controle heeft over de server.
Voor nu kun je het forceren door op de laptop Ctrl F5 in te drukken. Op je telefoon weet ik niet hoe dat moet.
Als je afwacht komt het na verloop van tijd normaal gesproken vanzelf goed. Het hangt dan af van de tijd hoelang het geldig blijft op de server.
Laatst gewijzigd door doranto op zo 23 okt 2022, 13:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Ronald
Ik zie al het nieuwe onderschrift. Het lijkt er dus inderdaad op wat Doranto zegt: server cache.
Lost zich vanzelf op.
Door kiara
doranto schreef: zo 23 okt 2022, 11:21 Dat is eigenlijk een foutje in de configuratie van deze website. De website server is waarschijnlijk zo geconfigureerd dat hij maar 1 keer in de zoveel tijd een nieuw plaatje opvraagt en in de tussentijd het plaatje uit zijn eigen cache gebruikt. Maar de beheerder kan dat alleen wijzigen als hij zelf de controle heeft over de server.
Voor nu kun je het forceren door op de laptop Ctrl F5 in te drukken. Op je telefoon weet ik niet hoe dat moet.
Als je afwacht komt het na verloop van tijd normaal gesproken vanzelf goed. Het hangt dan af van de tijd hoelang het geldig blijft op de server.
Ik zie hem nu ook
Mooi geworden hoor
Heel erg bedankt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door