Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kromfohrlanders
Zien jullie de 1e voorstel foto wel?

Het is een uitdaging, foto's maken. Dus heb ik daar nog niet veel van.
Elke keer als ik een foto wil maken springt die puber op schoot.. Poseren moet ze nog ff leren. :-)

Ga ff kijken wat ik aan de beelden kan doen.
Ze is zoo leuk, en zoo lief. Alleen lopen aan de riem enzo (en dan graag zonder de hele buurt te laten weten dat ze mag gaan wandelen) dat is een dingetje. Maar komt goed. Ze leert snel en is er natuurlijk nog maar net.

Karen
Door Kromfohrlanders
Foto's wordt aan gewerkt, maar hier alvast een filmpje. Mijn Doutze Draak die haar best eng en groot en lomp vindt, heeft bedacht dat je ook best kan spelen met haar. Alleen zoeken ze beiden wat steun bij mij en dus is het beeld nog niet heel handig omdat ze bij voorkeur onder mijn stoel spelen en dat past niet.. ;D

https://youtu.be/HWuZJUqzDwY

Karen
Door Kromfohrlanders
Dank je wel. Ja, ze is echt heel lief en sociaal. Leest de lichaamstaal heel goed en doet haar best vriendjes te worden. Accepteert Doutze haar gehap en lelijk gedoe ook. En inmiddels kon Doutze Skye ook al van haar kussen af kijken om daarna prinsheerlijk zelf op het grote nieuwe kussen te gaan liggen. Draak.. Komt helemaal goed met die meiden.

Karen.
Door Lizzy
Ah toch te dik dus! Dan lijkt me 3% prima om mee te beginnen. Blijft ze te dik: dan naar 2%.
Door Kromfohrlanders
U wou feauteaus?

Eens kijken of het via OneDrive beter gaat.

Skye overload ;-)
Foto's zijn wel mega zie ik.. nou ja, u wou foto's.. u krijgt foto's.. ;D :cool:

Die oren.. 't is familie! :-) (ligt vast aan het Friese water.. gaan oren raar van doen. :biggrin2: )
Afbeelding

Doutze en Skye
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto van woensdag avond, toen was ze er nog maar net en mijn kromi meiden deden lelijk tegen haar. Dus zocht ze steun bij mijn zoon Bram. Klein baasje help, waarom doen ze nou zo lelijk tegen mij?
Afbeelding

Karen
(die hoopt snel een foto van het trio samen te kunnen maken voor een nieuwe onderschrift enzo.. )
Door Kromfohrlanders
Ja he. Zoiets kan je toch niet in een asiel laten zitten?
Die hoort gewoon hier.

Wel grappig dat ik in de buurt nu dus niet meer zo snel kan wandelen, want iedereen wil met je praten en vervolgens wil Skye met iedereen knuffelen.
Sommigen vinden het volgens mij wel wat veel, 3 honden.. (is het ook)
Maar de meesten vinden haar gewoon geweldig. En dan vertel je dat ze doof is, dat lijkt mensen al een uitdaging. En dat ik agility met haar ga doen geloven ze gewoon niet. ::)

Ze doet het super.

Karen
Door Ronald
Dankjewel voor de heerlijke foto's! En ja, zo'n oortje komt door het Friese water, absoluut. Eén oortje recht omhoog, één oortje slap of naar achteren of binnenstebuiten of achterstevoren.
Door Siberienne
Ze is leuk! Ik denk dat ze bij jou ook aardig wat meer beweging gaat krijgen als in het asiel en dat het dan best goed gaat komen met dat gewicht...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door