Lizzy schreef: ↑zo 19 dec 2021, 17:38 IMG_20211219_173612.jpgZie ik daar een Van Teeffelen buffetje????
Dit is het![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑zo 19 dec 2021, 15:40 Topic titel aangepast naar ‘inspiratie topic’: je bent denk ik niet de enige die niet echt staat te stuiteren ...Ik zou graag alles willen versieren maar mijn depressie en het feit dat ons huis er nog steeds uitziet alsof we het gekraakt hebben houden me tegen........
Anneloog schreef: ↑zo 19 dec 2021, 16:32 Hier geen boom. Maar heb met verschillende groen zoals conifeer, eucalyptus, olijf en goud gespoten asparagus versieringen gemaakt wat ik verder met lampjes en balletjes etc heb aan gekleed. Ook een mooie schaal met amaryllis op tafel gemaakt met alleen wat mos denneappeltjes en stuk wortelhout.Mooi!!!!
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Siberienne schreef: ↑zo 19 dec 2021, 20:09 Lichtjes! Een schaal met ballen en een snoer lichtjes erin![]()
![]()
![]()
Siberienne schreef: ↑zo 19 dec 2021, 21:51 Ook leuk!Ik heb zoveel slingers dat ik geen groen nodig zou hebben
Ik zat wat op Pinterest te kijken naar tuin en crea versieringen en heb nu beeld bij een paspop in dennendracht....