Ik hoor duidelijk bij de amateurs: Wordfeud.

Meneer racet.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef: ↑ma 13 sep 2021, 23:51 Tegenwoordig niet echt meer. Wel laatst mijn battlenet account afgestoft en Starcraft 2 weer geïnstalleerd maar nog niet echt aan spelen toegekomen.Ooh ja, Battlenet! Leuk
Siberienne schreef: ↑di 14 sep 2021, 21:16 Dit is zo leuk, als ik het bericht van Hylos lees begrijp ik er minder van dan van mijn eerste Noorse krantenartikelHahaha!![]()
Ik hoor duidelijk bij de amateurs: Wordfeud.![]()
Meneer racet.
Hylos schreef: ↑di 14 sep 2021, 21:18 Ooh ja, Battlenet! LeukWarcraft 2 en later 3 heb ik ook enorm veel gespeeld. Had toen mazzel met mijn vader die dit soort spellen kocht zodra ze uitkwamen om zelf te spelen. Vervolgens was ik dan degene die ze het meest speelde (en mijn moeder op mijn vader mopperde waarom hij niet kon wachten tot ze afgeprijsd waren![]()
Gewoon tijd voor maken, vooral als het ontspannend werkt!
Veel Warcraft 3 gespeeld, leuk spel.
En Diablo 3 is natuurlijk ook via Battlenet.
Hylos schreef: ↑di 14 sep 2021, 21:25 Hahaha!Meneer heeft ook best veel geleerd over autorijden met het Sim racen. Hij doet dat graag ter ontspanning. Stuk goedkoper en minder vervuilend dan in het echt
Kan ik me helemaal voorstellen. Al die games zeggen je natuurlijk ook niks.
Ik vind het heerlijk, even helemaal uit het drukke leven. Je uitleven en ronddwalen in een bijvoorbeeld prachtige Scandinavische wereld zoals bij Skyrim (Google maar eens!).
De graphics worden steeds beter en als je dan ook nog eens via VR die werelden bekijkt.. echt bizar.
Daarnaast heb ik er door de jaren heen veel van geleerd over bijv geschiedenis maar ook flore en fauna en natuurlijk de Engelse taal.
Het is voor mij ontspanning/ontsnapping.
Want ja, heel erg spannend is het vaak ook wel. Vooral online shooters, zit ik met een bonkend hart achter de pc.
Maar vooral ontspanning.
dinky89 schreef: ↑di 14 sep 2021, 22:08 Warcraft 2 en later 3 heb ik ook enorm veel gespeeld. Had toen mazzel met mijn vader die dit soort spellen kocht zodra ze uitkwamen om zelf te spelen. Vervolgens was ik dan degene die ze het meest speelde (en mijn moeder op mijn vader mopperde waarom hij niet kon wachten tot ze afgeprijsd warenHaha , leuk!!). Hadden ook twee pc's waardoor we via LAN tegen elkaar konden spelen. Ik kreeg dan van vader/moeder/zusje bij Warcraft 3 altijd beperkingen opgelegd omdat ik te goed voor ze was
mijn vriend kwam toen aanzetten met command and conquer omdat we dan aan elkaar gewaagd waren, die begon niet aan Warcraft tegen mij omdat hij dan kansloos was
vriendje is meer van de PlayStation en probeert de ps5 al te bemachtigen sinds die uit is maar nog niet gelukt.
Diablo heb ik dan weer niet gespeeld.
Probleem dat ik nu nog heb is dat het overdag nog te zonnig is, heb geen raambekleding bij mijn computer. En kwam erachter dat ik gestopt ben in vorige huis omdat ik vast zat in Starcraft 2maar wie weet met de donkere dagen die komen
![]()
hannabelgje schreef:Bedankt voor de redding!!!Zit je ook zo te wachten op de nieuwe Elder Scrolls?! Hij is in 2018 (!!!) al aangekondigd!!
Skyrim is zo'n mooi spel!! Ik heb em op de ps3 maar moet hem nog voor de switch eigenlijk. Ik vind de switch prettiger spelen. Ik ben ook een buitenmens maar tussendoor ff gamen vind ik heerlijk. Boeken lees ik al 10 jaar op de ereader. Niet te vergelijken met een scherm hoor. Leest gewoon als een boek, maar dan betaalbaar als je heel veel leest.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Hylos schreef: ↑di 14 sep 2021, 22:12 Al voelt het soms behoorlijk zo dat ik wel een beetje extra anders benHé, kop op he!![]()
Hylos schreef: ↑di 14 sep 2021, 22:12 Ook helemaal begrijpelijk!Dat maakt jou nou net zo leuk
Het leuke is dat ik ook echt een buitenmens ben, gamen is gewoon 1 van mijn vele hobbys. Op pad met de metaal detector,
natuurfotografie, tennissen, vogels spotten, geocachen, strandjutten, fikkie stoken, camperen.. ik houd er van.
Boeken, ook groot fan!
Heb net weer een stapel oude Friese boeken gekocht. Ik koop altijd veel te veel boeken.![]()
Wij hebben (en willen) geen kinderen, dat scheelt natuurlijk ook enorm veel tijd. Zo hebben we veel ruimte voor zulke tijdrovende hobbys. Als je anders leeft kan ik me echt voorstellen dat zoiets als compleet verloren tijd lijkt. Ik heb dat andersom dus (drukke gezinnen of carriere maken voor een werkgever)en zo zijn we allemaal anders! Al voelt het soms behoorlijk zo dat ik wel een beetje extra anders ben
![]()
Hylos schreef: ↑di 14 sep 2021, 22:42 Haha , leuk!!Nee, die heb ik niet gespeeld.
Heb je Dota 2 ook geprobeerd dan?
Denk dat je daar dan ook goed in bent! Leuke is dat er veel hero's uit Warcraft 3 in zitten. Heb je de remake van W3 trouwens ook gespeeld? Ik ben nog in dubio.. de reviews zijn niet zo goed.
Diablo 2 is echt oud.. en heel donker. Dus dan heb je idd echt een donker plekje nodig.![]()